quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk de "Servival" weer openen, dat ging over de FOK! users en óók nomineren
Jup, maar ze moeten proffessioneel blijven en mogen dat niet laten blijken...alhoewel...ik kan me een incident herinneren dat een cameraman hardop lachte een keer....quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:24 schreef ThaSandman het volgende:
Die cameramannen moeten toch ook in een deuk hebben gelegen met dat hoerenfeest.
Nope, met een of ander afscheid diner (weet niet meer welke) en een opmerking van Rob waarop een cameraman hardop lachtequote:Op zaterdag 2 september 2006 04:26 schreef Canisfire het volgende:
Dat was vast tijdens de bevaling van Tanja.
issie nu ontslagen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nope, met een of ander afscheid diner (weet niet meer welke) en een opmerking van Rob waarop een cameraman hardop lachte
Hij presenteert nu Wakker worden met Valerio op TMFquote:
dat ben ik helemaal met je eens!quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:30 schreef ThaSandman het volgende:
Die bewoners waren toch een stuk leuker als die van nu. Zelfs Chantal was beter te pruimen.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:30 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
lol.. hummie heeft hem zeker doodgeslagen met haar prive camera
Mwah dat vind ik niet ik vind een Tijn en de zusjes en een Rik bijvoorbeeld best leuke bewoners.quote:Op zaterdag 2 september 2006 04:30 schreef ThaSandman het volgende:
Die bewoners waren toch een stuk leuker als die van nu. Zelfs Chantal was beter te pruimen.
Ik kijk nooit TMF :pquote:Op zaterdag 2 september 2006 04:30 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Hij presenteert nu Wakker worden met Valerio op TMF![]()
6Pack dan ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |