Je moet ook eens naar buiten gaan!quote:
Kom ik vaak genoegquote:Op zaterdag 2 september 2006 07:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je moet ook eens naar buiten gaan!
Dat heb ik ook weleens, maar ik heb genoeg aan mijn vrouwtjequote:Op zaterdag 2 september 2006 03:50 schreef allsystemshalt het volgende:
Ja een paar uur terug op het leidseplein in amsterdam![]()
Nu ik gebonden ben en er mensen zijn die op me letten kom ik de meest gave beebs tegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo dat was m'n klacht.
inderdaad, ik vraag mij af waaromquote:
Omdat jij des te aantrekkelijk bent voor die wijven wanneer je een relatie hebt; dat ruiken ze! EN dan komen ze met horden op je af! HOEREN ZIJN HET!!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:58 schreef misteriks het volgende:
[..]
inderdaad, ik vraag mij af waarom![]()
ik ben blij dat het iemand in mijn plaats gezegd heeftquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:03 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Omdat jij des te aantrekkelijk bent voor die wijven wanneer je een relatie hebt; dat ruiken ze! EN dan komen ze met horden op je af! HOEREN ZIJN HET!!!
Hoezo durf jij dat zelf niet te zeggen dan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:07 schreef misteriks het volgende:
[..]
ik ben blij dat het iemand in mijn plaats gezegd heeft![]()
Bang dat ie is voor represaillesquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:09 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hoezo durf jij dat zelf niet te zeggen dan?
Preciesquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:03 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Omdat jij des te aantrekkelijk bent voor die wijven wanneer je een relatie hebt; dat ruiken ze! EN dan komen ze met horden op je af!
Je moet een triootje voorstellen boh!quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:59 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zeg altijd tegen me vriendin: boh gek dat was pas een lekker wijf als een lekker wijf langsloopt
mag niet van me moederquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:09 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hoezo durf jij dat zelf niet te zeggen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |