abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41415549
Kom ik dus in het cafe vanavond, valt me na een half uur iets op, iets wat ik moeilijk kan scharen onder de categorie dame, meisje, vrouw meid of wat dan ook. Van de voorkant was het niet echt appetijtelijk, ze had de haren strak achterover, ze liep in d'r bh, op d'r tiet had ze een tattoo, dit was tot daar aan toe, maar toen ze zich omdraaide zag ik een gigantisch hakenkruis op haar schouderblad, iedereen had haar al in de gaten, en eigenlijk werd ze gigantisch uitgelachen (niet meer dan terecht), maar god god god, wat een raar mens was dat
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
pi_41415561
dus
pi_41415567
zulke mensen moeten gewoon opbokken
pi_41415590
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 03:20 schreef sjakie007 het volgende:
Kom ik dus in het cafe vanavond, valt me na een half uur iets op, iets wat ik moeilijk kan scharen onder de categorie dame, meisje, vrouw meid of wat dan ook. Van de voorkant was het niet echt appetijtelijk, ze had de haren strak achterover, ze liep in d'r bh, op d'r tiet had ze een tattoo, dit was tot daar aan toe, maar toen ze zich omdraaide zag ik een gigantisch hakenkruis op haar schouderblad, iedereen had haar al in de gaten, en eigenlijk werd ze gigantisch uitgelachen (niet meer dan terecht), maar god god god, wat een raar mens was dat
Wat is er mis met een hakenkruis? Op het idee na is het een mooi teken. Maar ja, Hitler en Co. moesten het weer iets verpesten

Gabberwijven die iets in de zatte kop laten tattoeren omdat ze erbij willen horen zijn nu eenmaal het kenmerk van de jaren 90
pi_41415633
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 03:22 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Wat is er mis met een hakenkruis? Op het idee na is het een mooi teken. Maar ja, Hitler en Co. moesten het weer iets verpesten

Gabberwijven die iets in de zatte kop laten tattoeren omdat ze erbij willen horen zijn nu eenmaal het kenmerk van de jaren 90
tsja, als je het in een zatte bui laat tatoeeren, tot daar aan toe, maar dan neem ik aan dat je er dan ook achteraf spijt van hebt, en het dan niet toont aan de rest, maar ik had het gevoel dat zij er niet echt spijt van had, of het liefst er openlijk voor uit komt dat ze een nazi is.
  Spellchecker zaterdag 2 september 2006 @ 03:55:44 #6
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_41415841
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 03:26 schreef sjakie007 het volgende:

[..]

tsja, als je het in een zatte bui laat tatoeeren, tot daar aan toe, maar dan neem ik aan dat je er dan ook achteraf spijt van hebt, en het dan niet toont aan de rest, maar ik had het gevoel dat zij er niet echt spijt van had, of het liefst er openlijk voor uit komt dat ze een nazi is.
of ze vind de swastika (hakenkruis) gewoon een mooi teken, deze was er al voor het nazi-gebeuren
Tevens -purist.
  Moderator zaterdag 2 september 2006 @ 04:10:25 #7
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_41416006
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_41416118
hmm tsja, en wat moeten we hiervan zeggen?
Ieders leefstijl..
pi_41416709
quote:
Weet je zeker dat het een hakenkruis was, en niet een omgekeerde hakenkruis? (Een omgekeerde hakenkruis is een swastika, een teken van geluk dacht ik)
pi_41417017
SuicideGirl?
Google is your friend, abuse your friends
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:00:02 #11
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_41418266
-Sandstorm- de 2e
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:14:52 #12
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_41418497
ja en, kan toch dat ze dat een mooi symbool vind
het staat ook voor oneindigheid en hoeft niet altijd gezien te worden als nazi symbool

bekrompen zieltje
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_41418657
hakenkruis is niet alleen een nazi symbool maar goed....
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_41419220
quote:
gun je moeder toch ook eens een avondje uit
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:52:04 #15
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_41419267
Mijn droomvrouw.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_41419290
Tjah die mag van geluk spreken dat ze nog niet is afgemaakt door iemand.
Als ik een gast met een hakenkruis zie lopen en ik krijg de kans...
pi_41419772
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 07:16 schreef Wadloper het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het een hakenkruis was, en niet een omgekeerde hakenkruis? (Een omgekeerde hakenkruis is een swastika, een teken van geluk dacht ik)
Nou, het was een onvervalst hakenkruis, zoals de nazi's ook hadden. En daarnaast droeg haar vriend kisten met witte veters, dus ga er maar vanuit dat het gewoon zo'n neo nazi is.
pi_41419789
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:17 schreef sjakie007 het volgende:

[..]

Nou, het was een onvervalst hakenkruis, zoals de nazi's ook hadden. En daarnaast droeg haar vriend kisten met witte veters, dus ga er maar vanuit dat het gewoon zo'n neo nazi is.
Dan weet ik het ook zeker, zijn dus nazi's
pi_41420225
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:17 schreef sjakie007 het volgende:

[..]

En ook al was dat niet zo.. dan was het op een foto wel zo (spiegelbeeld)
Of moet ie horizontaal gespiegeld worden?
pi_41420813
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:36 schreef JAMsper het volgende:

[..]

En ook al was dat niet zo.. dan was het op een foto wel zo (spiegelbeeld)
Of moet ie horizontaal gespiegeld worden?
Ik weet niet of je haar probeert te verdedigen, maar naast dat hakenkruis waren er nog meer kenmerken dat ze een nazi is. Zoals die witte veters van haar vriendje, en ook al was het een Swastika zoals het in de oudheid voorkwam, dan nog kun je het beter niet in het openbaar voeren, er zijn nog verdomd weinig lui die weten wat het echt inhoudt.
pi_41421147
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:00 schreef sjakie007 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je haar probeert te verdedigen, maar naast dat hakenkruis waren er nog meer kenmerken dat ze een nazi is. Zoals die witte veters van haar vriendje, en ook al was het een Swastika zoals het in de oudheid voorkwam, dan nog kun je het beter niet in het openbaar voeren, er zijn nog verdomd weinig lui die weten wat het echt inhoudt.
Ik was haar juist niet aan het verdedigen.. ik bedoelde ook al was het officieel geen hakenkruis, dan was het dat op een foto alsnog.. omdat het dan spiegelbeeld is.
Oprotten met die paupers
pi_41421844
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:14 schreef JAMsper het volgende:

[..]

Ik was haar juist niet aan het verdedigen.. ik bedoelde ook al was het officieel geen hakenkruis, dan was het dat op een foto alsnog.. omdat het dan spiegelbeeld is.
Oprotten met die paupers
Oke, ik dacht al. Jammer dat ik er geen foto van heb, ze was wasted genoeg om gefotoshopt te worden. Maar ik riskeer ook geen klappen van haar vriendjes, waren volgens mij ook foute gasten van de kermis die ook in het dorp is denk ik. Vanavond er weer heen, misschien is ze er dan weer, morgen waarschijnlijk dus fotomateriaal
  zaterdag 2 september 2006 @ 13:44:55 #23
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_41421871
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:43 schreef sjakie007 het volgende:

[..]

Oke, ik dacht al. Jammer dat ik er geen foto van heb, ze was wasted genoeg om gefotoshopt te worden. Maar ik riskeer ook geen klappen van haar vriendjes, waren volgens mij ook foute gasten van de kermis die ook in het dorp is denk ik. Vanavond er weer heen, misschien is ze er dan weer, morgen waarschijnlijk dus fotomateriaal
Dan maar een tvp.
Nee jij bent lekker. =X
pi_41421885
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:43 schreef sjakie007 het volgende:

[..]

Hehe cool.. beter lease je ergens een paintballgun, knal je dr onder en schiet je daarna nog een foto
  zaterdag 2 september 2006 @ 13:55:39 #25
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41422137
Mensen die zulke dingne op zich laten tatoeëren
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: