zeg je tijdens een begrafenis ook rip ofzoquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:31 schreef StreSzLooSz het volgende:
ben ik het niet mee eens als iemand rip wil zeggen omdat hij vind dat iemand fokt op dood is gegaan
wat moet je dan zeggen ja goed man gefeliciteerd
maar er zullen ongetwijfeld wel een paa rrippers bij zitten die echt overal rip bij zeggen
die mogen ze wel blokken van mij:P
quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:41 schreef Merkie het volgende:
Nog erger als er weer iemand "RIP aan de nabestaande" zit te schreeuwen.
Tegenwoordig zit er altijd wel een lolbroek bij die het expres doetquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:45 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
![]()
die kom ik ook wel tegen ja.![]()
of mensen die te pas en te onpas DARWIN AWARD!!EINZrollercoper roepen![]()
Haha ja dat is echt stom.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:41 schreef Merkie het volgende:
Nog erger als er weer iemand "RIP aan de nabestaande" zit te schreeuwen.
Inderdaad. Buiten dat: Die steunbetuigingen omdat het eenmaal zo hoort word ik een beetje ziek van.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:24 schreef S1nn3rz het volgende:
er is een mug doodgeslagen en de hele fp is direct overstuur. iedereen begint direct rip te schreeuwen. er is toch wel een andere manier om je steunbetuiging te laten blijken. dit is gewoon iets willen zeggen om je postaantal te vergroten.![]()
het is niets meer dan een ordinaire tvp.![]()
Rott in piecesquote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:01 schreef flugeltje het volgende:
opgeschoond, misschien kan deze discussie die voor de verandering eens daadwerkelijk ergens over ging eens een keertje ''normaal' verlopen zónder tig posts onderbroekenlol
Owquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:45 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
![]()
die kom ik ook wel tegen ja.![]()
of mensen die te pas en te onpas DARWIN AWARD!!EINZrollercoper roepen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |