Dan draait hij op de achtergrond nog, die uitschakelen en niks aan de handquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:36 schreef Whoho het volgende:
hebben jullie dat ook? eens in de zoveel tijd (om de zoveel maand) houdt firefox ermee op en wordt je verzocht een nieuwe gebruikersprofiel aan te maken. hele geschiedenis en al de bladwijzers weg![]()
Waar maak je je druk om zeg? Open er een topic over ofzo als het je zo dwarszit.quote:Op zondag 3 september 2006 00:58 schreef Nawien het volgende:
Nee ik heb namelijk wel het vermogen om het zonder spatie nog te kunnen lezen![]()
Maar weer een wedervraag voor jou.
Las je dat als: "Nee spatie ik spatie heb spatie wel spatie het spatie vermogen spatie" etc.. enz..?
Met lezen bedoelde ik meer dat je de spatie niet uitspreekt. Maar daar ging het niet eens om. Ergens kei voor zetten om je uitspraak te bekrachtigen is gewoon erg knullig![]()
Er zit mij helemaal nix dwars hoorquote:Op zondag 3 september 2006 01:53 schreef droks het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om zeg? Open er een topic over ofzo als het je zo dwarszit.![]()
en jij een latente homo. nou goedquote:Op zondag 3 september 2006 16:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik in de afgelopen maanden ook nog nooit. TS is een beetje een prutser, krijg ik 't idee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |