Dan krijg ik alles op m'n kopquote:Op maandag 11 september 2006 11:22 schreef Brighteyes het volgende:Breekijzer en alles in de aanslag?
Ik heb de deurtjes en de plankjes er uit.quote:Op maandag 11 september 2006 11:44 schreef Marsepein het volgende:
Bij bovenkasten haal je eerst de steunen een paar halen los met een schroevendraaier in het kastje. Vervolgens controleer je of ze onderling niet aan elkaar vast gemonteerd zijn. Dan haal je de deurtjes eruit en de losse plankjes. n dan til je kastje voor kastje zo eraf.
Denk ik dan
Ja boehoe ik ben ongestèèèld ook nog, dus ik jank al als er een boutje op de grond valtquote:Op maandag 11 september 2006 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Enneh... je buik doet pijn?
Het is één organisch amorf coherent homogeen geheel vrees ikquote:Op maandag 11 september 2006 11:51 schreef Marsepein het volgende:
Meestal (Als er goed geplaatst is) zijn de kastjes gekoppeld achter de scharniertjes. Omdat dat uit het zicht is. Verwijder dus de scharnieren en kijk daar eens goed.
Zit er überhaupt beweging in, of is het 1 met het huis?
Komen er aanquote:Op maandag 11 september 2006 11:55 schreef Brighteyes het volgende:
Maak eens wat foto's van de binnenkanten. Mss dat wij er een leuk lichtje op kunnen laten schijnen.
Mijn ervaring met vrouwen is juist dat ongesteld zijn niet erg is, maar het wordenquote:Op maandag 11 september 2006 11:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja boehoe ik ben ongestèèèld ook nog, dus ik jank al als er een boutje op de grond valt![]()
Dat helpt dus ook al niet![]()
Ja inderdaad. Wordt niets zo. Vanavond maar weer verder.quote:Op maandag 11 september 2006 12:52 schreef arithaterhorst het volgende:
Niet klussen als je je kut voelt is mijn motto. Dingen lukken mij dan gewoon niet en gaat dan toch fout.![]()
Gewoon lekker vanavond met Arty doen, is nog gezellig ook. Bovendien is bij het demonteren van bovenkasten een paar extra handen best wel prettig en wel zo veilig.
Mocht je toch door willen gaan: Bij ons waren de bovenkasten zodanig gemonteeerd dat ze bij de onderkant op een balk rustten en tegen de muur aan de bovenkant vast zaten. Dus als je 'dat rare dingetje in de hoek' losschroeft, best kans dat het dan wel werkt.
Mocht je de kasten niet meer willen houden: met een hamer net zo lang rammen tot er iets loslaat.![]()
Wanneer komt jullie nieuwe keuken dan?
Zo gaan we het inderdaad doen, dank je wel voor het meedenkenquote:Op maandag 11 september 2006 20:43 schreef klipper het volgende:
Ok ik heb je foto's bekeken en komt tot de volgende conclusie:
Op foto 2 zie je bij het scharnier eenschroefje ziten, deze moet je verwijderen omdat hiermee de kastjes aan elkaar vastzitten.
Op foto 3 zie je het ophangsysteem van de kast zitten.
Het onderste schroefje hierop is om de ophanghoogte van de kast af te stellen en het schroefje aan de voorkant om de kast strak tegen de muur aan te krijgen.
En dit schroefje moet je dus oplossen, hiermee komt je kast niet naar beneden zetten maar wel los van de muur, vervolgens kun je de kast omhoog tillen en van de bevestigngspunten aftillen.
Doe dit met alle kastjes, bevestigen gaat in de omgekeerde volgorde.
edit: zoals marsepein zegt, moet je wel die plaat voorop bovenop de kastjes eerst verwijderen.
Hoe is het met de kat?quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:29 schreef Marsepein het volgende:
Dude, RT, laat eens weten hoe het hanteren van de moker gisteravond gegaan is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |