Mooie plaatje..technisch weinig mis mee zo op het eerste gezicht.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:39 schreef ultra_ivo het volgende:
Vorige maand een excursie naar Srebrenica gehad. Een kleine fotoimpressie:
1)
[afbeelding]
2)
[afbeelding]
3)
[afbeelding]
4)
[afbeelding]
5)
[afbeelding]
6)
[afbeelding]
7)
[afbeelding]
8)
[afbeelding]
9)
[afbeelding]
10)
[afbeelding]
ik zou hem vierkant maken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:06 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Mooie plaatje..technisch weinig mis mee zo op het eerste gezicht.
Ik moet wel zegen dat 1 t/m 4 overal genomen hadden kunnen worden...
Heb je misschien meer sfeer impressies van de omgeveing/stad??
Geloof trouwnes niet dat ik foto 3 zou croppen aan de bovenkant, zoals Prupke voorstelt. De ruimte aan de bovenkant geeft juist een extra dimensie aan de foto...zet de man meer neer als zijnde 'oorlogslachtoffer in een lege ruimte' oid...
Helaas geen verdere foto's van de omgeving en de stad. We werden per bus aangevoerd en hadden net een half uurtje om in het centrum rond te kijken. Da's het nadeel van groepsexcursies.quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:06 schreef ForrestX het volgende:
Ik moet wel zegen dat 1 t/m 4 overal genomen hadden kunnen worden...
Heb je misschien meer sfeer impressies van de omgeveing/stad??
Geloof trouwnes niet dat ik foto 3 zou croppen aan de bovenkant, zoals Prupke voorstelt. De ruimte aan de bovenkant geeft juist een extra dimensie aan de foto...zet de man meer neer als zijnde 'oorlogslachtoffer in een lege ruimte' oid...
aha..de burgemeester, ook goedquote:Op zaterdag 2 september 2006 06:52 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Helaas geen verdere foto's van de omgeving en de stad. We werden per bus aangevoerd en hadden net een half uurtje om in het centrum rond te kijken. Da's het nadeel van groepsexcursies.
Meneer op foto 3 is de burgemeester van Srebrenica. Ik heb een heel serietje van hem. Deze vond ik de beste qua gezichtsuitdrukking. Of ik hem als oorlogsslachtoffer wil betitelen weet ik niet, darvoor ken ik zijn rol in de oorlog te weinig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |