Ja doe dat, dat zal ze lerenquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:41 schreef Corelli het volgende:
Ik ga even een bedrijfje mailen. Kijken hoe ze reageren.
Dat heet feedbackquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ja doe dat, dat zal ze leren![]()
Ik geef toe, ik ben nou ook weer niet zo'n diehard dat ik Kelvin eis maar voor maten en lengtes graag metrisch.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:45 schreef kansloze_dertiger het volgende:
In de winter is het wel leuk om de temperatuur in Fahrenheit te melden, dat klinkt minder erg.
Gelijk heb je. Bij de supermarkt wordt groente vaak per pond geprijst. Vermenigvuldig de prijs met 5 (4,4 + inflatie) en je hebt de prijs per kilo in Guldens.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:46 schreef Corelli het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik ben nou ook weer niet zo'n diehard dat ik Kelvin eis maar voor maten en lengtes graag metrisch.
gast, het is vrijdag na 18.00. Dan hoor je te releaxen en niet met dit soort idiote dingen bezig te houden!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:41 schreef Corelli het volgende:
Ik ga even een bedrijfje mailen. Kijken hoe ze reageren.
En 's zomers ook, altijd leuk als het boven de 100 komtquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:45 schreef kansloze_dertiger het volgende:
In de winter is het wel leuk om de temperatuur in Fahrenheit te melden, dat klinkt minder erg.
Pond, wat is er mis met kilogram of gram?quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:51 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Bij de supermarkt wordt groente vaak per pond geprijst. Vermenigvuldig de prijs met 5 (4,4 + inflatie) en je hebt de prijs per kilo in Guldens.
Er zijn er nog veel meer:quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:54 schreef kansloze_dertiger het volgende:
1 mijl (mile) = 1609 meter, maar er is ook nog de zeemijl (nautical mile) die is 1852 meter
De zeemijl is logisch.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:54 schreef kansloze_dertiger het volgende:
1 mijl (mile) = 1609 meter, maar er is ook nog de zeemijl (nautical mile) die is 1852 meter
Altijd handig, want dan zou een zeemijl bij ons minder zijn dan rond de evenaar.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:02 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
De zeemijl is logisch.
Dat is 1 minuut op de kaart.(Op een grootcirkel om precies te zijn)
60 minuten is 1 graad
360 graden is de wereld rond
of andersom:
omtrek aarde=40000 km
delen door (360X60)= 1852meter.
![]()
Het is een beetje off-topic, maar:quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:42 schreef Fester het volgende:
[..]
Altijd handig, want dan zou een zeemijl bij ons minder zijn dan rond de evenaar.![]()
Gelukkig dat ze dat dan ook alleen maar op de evenaar gemeten hebben.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:45 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Het is een beetje off-topic, maar:
Als jij nou eens ff uitzoekt wat een Grootcirkel is, dan ga ik vast naar de kroeg.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |