Hij woont nog steeds in Tilburg en die mp3.... ff zoekenquote:Op donderdag 7 september 2006 01:37 schreef PSVfanaat het volgende:
Jao, Tilburg is un schôn staadje mense, eerlijk is eerlijk.
Maarre... ons Guuske kumt nie uit Kruikegat heur, die kumt gewôn uit Liessent (Lieshout).
En ut is unne rasechte PSV-er ôk nog.
Mar effe een vraogske: heej iemes een mp3 of zo van Ferry van de Saande mi dè liedje van "doet mijn een mexicano en een friet saté, een lilamboutje en een kaossoufflé". Afèn, ge wit wel wâ'k bedoel, nie? Dè's echt een keigaof liedje mar staot nie op z'n myspace.
Rooi Stien, die waar ik vergete de ze bestoa!quote:Op donderdag 7 september 2006 08:46 schreef mcwops het volgende:
guus woont in Tilburg??![]()
en een standbeeld voor: Rooi Stien en Zot Joke. wie heeft foto'sv an deze 2 binnenstad-iconen?
Plato in de open tijd is prima. Vorige week 3 avonden geweest, deze week ook nog een avondje. Alleen was het vorige week donderdag knokken 's nachts. Flink wat politie bij de deur. Waarschijnlijk weer lui van Olof die ruzie kwamen zoekenquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:12 schreef timmeeeh het volgende:
alle verenigingen in tilburg zijn even tof.
of even kut. net hoe je het bekijkt.
Als de wegen zo slecht waren als jouw Nederlands, dan reden we op zandpaden met karrensporen...quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:55 schreef Jvanw het volgende:
Hoi ik ben een 58 Jarig Tilburger daar die geboren en getogen
En kan jullie meedelen dat ik nog nooit zoon slecht onder houd stad heb ge zien als Tilburg
De wegen zijn er zo slecht dat me weer terug moeten naar de ouwe citroen omdat je aders uit je auto vliegt en als je er iets over zegt bij de gemeente dan zeggen ze dat ze daar geen geld voor hebben, maar ze hebben wel geld voor aller ander onzin ding zo als het weer open stellen van de heuvel.
Ik denk dat die gemeente ambtenaren van Tilburg weer terug moeten naar school wat het lijkt daar meer op een kleuter klasje nu onze een enigen echt burgemeester helaas is over leden.
En dan heeft hij het over terug gaan naar school hequote:Op vrijdag 8 september 2006 18:04 schreef existenz het volgende:
[..]
Als de wegen zo slecht waren als jouw Nederlands, dan reden we op zandpaden met karrensporen...
als centrum gelijk si aan kroegen dan zekers dichtbij! 10 minuten fietsen naar de korte heuvelkroegenquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:23 schreef Messenga het volgende:
Ik ga er misschien studeren. hoever zit fontys hogeschool van het centrum?
ligt eraan wat je gaat doen. Hte hoofdgebouw ligt in ieder geval op een ongelooflijk klote plekquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:23 schreef Messenga het volgende:
Speco, Sport, economie en communicatie.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
ligt eraan wat je gaat doen. Hte hoofdgebouw ligt in ieder geval op een ongelooflijk klote plek
fontys ligt in zuid. en als je er gaat wonen zou ik iets zoeken wat wat dichter bij het centrum ligt. er tussenin zou natuurlijk perfect zijnquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:23 schreef Messenga het volgende:
Dat is inderdaad het hoofdgebouw als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Speco, Sport, economie en communicatie.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:57 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
fontys ligt in zuid. en als je er gaat wonen zou ik iets zoeken wat wat dichter bij het centrum ligt. er tussenin zou natuurlijk perfect zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |