abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41572315
Jao, Tilburg is un schôn staadje mense, eerlijk is eerlijk.
Maarre... ons Guuske kumt nie uit Kruikegat heur, die kumt gewôn uit Liessent (Lieshout).
En ut is unne rasechte PSV-er ôk nog.

Mar effe een vraogske: heej iemes een mp3 of zo van Ferry van de Saande mi dè liedje van "doet mijn een mexicano en een friet saté, een lilamboutje en een kaossoufflé". Afèn, ge wit wel wâ'k bedoel, nie? Dè's echt een keigaof liedje mar staot nie op z'n myspace.
pi_41574129
quote:
Op donderdag 7 september 2006 01:37 schreef PSVfanaat het volgende:
Jao, Tilburg is un schôn staadje mense, eerlijk is eerlijk.
Maarre... ons Guuske kumt nie uit Kruikegat heur, die kumt gewôn uit Liessent (Lieshout).
En ut is unne rasechte PSV-er ôk nog.

Mar effe een vraogske: heej iemes een mp3 of zo van Ferry van de Saande mi dè liedje van "doet mijn een mexicano en een friet saté, een lilamboutje en een kaossoufflé". Afèn, ge wit wel wâ'k bedoel, nie? Dè's echt een keigaof liedje mar staot nie op z'n myspace.
Hij woont nog steeds in Tilburg en die mp3.... ff zoeken
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_41574131
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  donderdag 7 september 2006 @ 08:46:22 #80
128384 mcwops
gat in je glas
pi_41574467
guus woont in Tilburg??

en een standbeeld voor: Rooi Stien en Zot Joke. wie heeft foto'sv an deze 2 binnenstad-iconen?
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_41575381
quote:
Op donderdag 7 september 2006 08:46 schreef mcwops het volgende:
guus woont in Tilburg??

en een standbeeld voor: Rooi Stien en Zot Joke. wie heeft foto'sv an deze 2 binnenstad-iconen?
Rooi Stien, die waar ik vergete de ze bestoa!
pi_41596719
Ik heb er een gevonden van Stien, alleen hij is klein maar wel omcirkelt
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  donderdag 7 september 2006 @ 21:37:16 #83
128384 mcwops
gat in je glas
pi_41596807
ik weet dat ze regelmatig is gekiekt met vrijgezellenfeestjes en zo.
hier staan er een aantal Tilburg de geilste.
pi_41603018

Joke ik verdenk hem ervan dat hij onze huiskat(mausje) mee heeft genomen voor zijn vel, hij kreeg van mijn vader altijd konijnenvellen(mijn vader ging regelmatig jagen)
Toenmijn Vader overleden was (1973) kwam hij nog regelmatig in onze winkel(wij hadden een jamin winkel, destijds bedieningswinkel en geen zelfbediening zoals nu) voor konijnenvellen,
en onze poort stond altijd open, voor als wij van school kwamen, maar het was Joke maar niet duidelijk dat mijn Vader dood was en dus ook geen konijnenvellen waren, dit ging hw ten kosten van Mausje
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_41603648
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:16 schreef Mr.G het volgende:
Tilburg

Plato
WHAHAHA.. plato

TSC St. Olof zul je bedoelen.
  vrijdag 8 september 2006 @ 03:12:35 #86
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_41606802
alle verenigingen in tilburg zijn even tof.

of even kut. net hoe je het bekijkt.
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_41613957
Hoi ik ben een 58 Jarig Tilburger daar die geboren en getogen

En kan jullie meedelen dat ik nog nooit zoon slecht onder houd stad heb ge zien als Tilburg
De wegen zijn er zo slecht dat me weer terug moeten naar de ouwe citroen omdat je aders uit je auto vliegt en als je er iets over zegt bij de gemeente dan zeggen ze dat ze daar geen geld voor hebben, maar ze hebben wel geld voor aller ander onzin ding zo als het weer open stellen van de heuvel.
Ik denk dat die gemeente ambtenaren van Tilburg weer terug moeten naar school wat het lijkt daar meer op een kleuter klasje nu onze een enigen echt burgemeester helaas is over leden.
pi_41614204
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 03:12 schreef timmeeeh het volgende:
alle verenigingen in tilburg zijn even tof.

of even kut. net hoe je het bekijkt.
Plato in de open tijd is prima. Vorige week 3 avonden geweest, deze week ook nog een avondje. Alleen was het vorige week donderdag knokken 's nachts. Flink wat politie bij de deur. Waarschijnlijk weer lui van Olof die ruzie kwamen zoeken
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:20:14 #89
128384 mcwops
gat in je glas
pi_41614653
plato . dat zijn toch die kale
pi_41614842
* Da_Sandman officieel geen Tilburger meer is...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_41623502
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:55 schreef Jvanw het volgende:
Hoi ik ben een 58 Jarig Tilburger daar die geboren en getogen

En kan jullie meedelen dat ik nog nooit zoon slecht onder houd stad heb ge zien als Tilburg
De wegen zijn er zo slecht dat me weer terug moeten naar de ouwe citroen omdat je aders uit je auto vliegt en als je er iets over zegt bij de gemeente dan zeggen ze dat ze daar geen geld voor hebben, maar ze hebben wel geld voor aller ander onzin ding zo als het weer open stellen van de heuvel.
Ik denk dat die gemeente ambtenaren van Tilburg weer terug moeten naar school wat het lijkt daar meer op een kleuter klasje nu onze een enigen echt burgemeester helaas is over leden.
Als de wegen zo slecht waren als jouw Nederlands, dan reden we op zandpaden met karrensporen...
pi_41627716
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 18:04 schreef existenz het volgende:

[..]

Als de wegen zo slecht waren als jouw Nederlands, dan reden we op zandpaden met karrensporen...
En dan heeft hij het over terug gaan naar school he
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:23:48 #93
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_41629607
Ik ga er misschien studeren. hoever zit fontys hogeschool van het centrum?
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:26:12 #94
128384 mcwops
gat in je glas
pi_41629690
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:23 schreef Messenga het volgende:
als centrum gelijk si aan kroegen dan zekers dichtbij! 10 minuten fietsen naar de korte heuvelkroegen
Fontys zit bijna tegen de ringbaan zuid aan en de 4 ringbanen vormen het 'centrum'
pi_41629708
quote:
ligt eraan wat je gaat doen. Hte hoofdgebouw ligt in ieder geval op een ongelooflijk klote plek
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:27:28 #96
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_41629735
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

ligt eraan wat je gaat doen. Hte hoofdgebouw ligt in ieder geval op een ongelooflijk klote plek
Speco, Sport, economie en communicatie.
pi_41632703
quote:
fontys ligt in zuid. en als je er gaat wonen zou ik iets zoeken wat wat dichter bij het centrum ligt. er tussenin zou natuurlijk perfect zijn
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_41632748
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 21:27 schreef Messenga het volgende:

[..]

Speco, Sport, economie en communicatie.
Dat is inderdaad het hoofdgebouw als ik me niet vergis.
pi_41633815
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 22:57 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

fontys ligt in zuid. en als je er gaat wonen zou ik iets zoeken wat wat dichter bij het centrum ligt. er tussenin zou natuurlijk perfect zijn
ik fiets er elke dag langs
T ligt tussen Stappegoor zwembad en Koning WillemII college.
  vrijdag 8 september 2006 @ 23:58:24 #100
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_41634868
als je speco gaat doen, moet je lekker op de korvel gaan wonen keiveel studentenhuizen daar en precies tussen centrum en stappegoor
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')