Gelijk heb je... Voor je het weet sta je ook op de datingsite van ome johnquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:56 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik ga me nooit van mijn leven registreren op de Talpa site![]()
Dat zou echt heel erg mooi zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Om 2100 uur.. knalt er plots muziek door de speakers.. en gaat de launchruimte weer open.. met daar een drankbar..
Gelijk heb je... Voor je het weet sta je ook op de datingsite van ome johnquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:00 schreef Bocaj het volgende:
quote]Op vrijdag 1 september 2006 20:56 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik ga me nooit van mijn leven registreren op de Talpa site![]()
Deze doen het wel goed bij mij:quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:00 schreef ThaSandman het volgende:
Ik denk niet dat BB hun dat feestje gunt. Off-topic : Het opnieuw opstarten heeft niet geholpen dus ik luister maar naar Sjaan en zusje 1.
oké dan 21:30 .... zuchtquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Om 2100 uur.. knalt er plots muziek door de speakers.. en gaat de launchruimte weer open.. met daar een drankbar..
Que? Is die er?quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:03 schreef cpuntb het volgende:
Hilde verpest de dagopdracht!!
Nee, maar bij gebrek aan beter maak je er maar wat van he... ze maakte met kurken en kroondoppen een torentje en liet dat weer omvallen..quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:10 schreef KlootMajoor het volgende:
[Poll]: Wat vind jij tot op heden van Big Brother 2006
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |