Geloof je het zelfquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:44 schreef skiczukie het volgende:
Het meest stomme is dat deze aflevering gister ook al werd uitgezonden op RTL5 ofzo.
Vandaag wel weer een goede actie van hem. Hij gaat flitspalen weghalenquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:45 schreef OnlineGokker het volgende:
Is Koos Spee al langs geweest met z'n slappe gelul?
Jah, ik zeg toch 'ofzo'.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geloof je het zelfEen sbs6 programma op 5
![]()
Sbs6 gister![]()
Zeker omdat ze te weinig ¤ opleveren vanwege vandalisme of dergelijke?quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Vandaag wel weer een goede actie van hem. Hij gaat flitspalen weghalen![]()
Als je iets niet zeker weet moet je het ook niet zeggen en een beetje logisch nadenken dan zou je het wel wetenquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:43 schreef Sjibble het volgende:
Jeweet, dat programma
Een wijf op een brommer rijdt op een fietspad tegen de richting in, fietser laat zich meetrekken, steken over op rood. Er was niemand op het fietspad en de weg was leeg.
Kom de politie achter ze aan half over het fietspad en half over het voetpad, gaan ook door rood en ze krijgen niks
kutpolitie![]()
Okee, maar als ik logisch nadenk kom ik nog steeds (en gelukkig niet) op de gedachte dat Wegmisbruikers een SBS6-programma is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je iets niet zeker weet moet je het ook niet zeggen en een beetje logisch nadenken dan zou je het wel weten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Okee, maar als ik logisch nadenk kom ik nog steeds (en gelukkig niet) op de gedachte dat Wegmisbruikers een SBS6-programma is.
Verrassing....quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
herhaling van jaar terug was da
Ja echt hequote:Op vrijdag 1 september 2006 21:17 schreef skiczukie het volgende:
DIe boer die zijn radardetector moest inleveren dan. 'Joah, doat wurd betoalen hih .. '. * met vingertjes poen-beweging maakt*.
Nee, omdat hij vindt dat mensen op de plekken waar die palen staan zich aan de snelheid houden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:49 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Zeker omdat ze te weinig ¤ opleveren vanwege vandalisme of dergelijke?
Nope, wachten tot oktober waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:51 schreef VjenneKloetn het volgende:
Vanavond nieuwe afl. Top Gear ofniet ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |