Dus eigenlijk doe je gewoon precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:40 schreef Hakbar het volgende:
Neen rezjehtje, ik klaag niet over alle inwoners, maar slechts over een gedeelte daarvan, die aan mijn specifieke klachten voldoen. Je geeft mij het gevoel dat je voorouderen minder dan 100 jaar in de Nederlandse sferen verkeren, klopt dit?
Nee want ik veronderstel dus niet dat alle Nederlanders zo zijn, ik klaag over Nederlanders die over hun eigen land klagen, en dat is dus wel een duidelijke groep. Nee, ik voelde me niet aangesproken, maar ik kan me wel aan dat soort reacties ergeren.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:44 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dus eigenlijk doe je gewoon precies hetzelfde.
Onzintopic, je voelde je zeker aangesproken in dat andere topic.![]()
Nee dat doe je wel, als je klaagt over de situatie in Nederland klaag je in feite over Nederland zelf.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:45 schreef Hakbar het volgende:
[..]
Nee want ik veronderstel dus niet dat alle Nederlanders zo zijn, ik klaag over Nederlanders die over hun eigen land klagen, en dat is dus wel een duidelijke groep. Nee, ik voelde me niet aangesproken, maar ik kan me wel aan dat soort reacties ergeren.
Ja, Amerika is echt de shitquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:50 schreef Mustard_Man het volgende:
was nederland maar zo geweldig als amerika denk ik soms.
Nee, nog steeds niet begrepen. Even aan de hand van een voorbeeldje dan maar: als ik klaag over jouw gedrag, dan klaag ik ook niet over Nederland, ondanks dat jij in Nederland woont (veronderstel ik). Als ik dus klaag over mensen binnen Nederland die over hun eigen vaderland klagen dan klaag ik dus ook niet over Nederland.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:47 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Nee dat doe je wel, als je klaagt over de situatie in Nederland klaag je in feite over Nederland zelf.
Of je nu duidelijk zegt dat je klaagt over Nederland of je klaagt bijvoorbeeld over belastingen.
Het is allemaal Nederland.
yepz. zonder amerika zouden we allemaal veel slechter af zijn. petje af voor alles wat ze voor de wereld doen.quote:
Is moeilijk te zeggen, maar dat is weer een andere discussie.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:58 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
yepz. zonder amerika zouden we allemaal veel slechter af zijn. petje af voor alles wat ze voor de wereld doen.
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/907181/1/50#41402841]vrijdag 1 september 2006
En nee, ik doe niet aan smileys in serieuze topics.
Maar ze houden wel van hun land! Jouw soort mensen dus!quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:02 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Is moeilijk te zeggen, maar dat is weer een andere discussie.
Nee ik vind Amerika niet echt een geweldig land, ik vind het land agressief en schreeuwerig overkomen.
En altijd dat gekut met die oorlogen en het liegen tegen bondgenoten.
Liever niet, want dan staat het hier vol met klaagtopics over de gigantisch stijgende zorgverzekeringen, doordat bijna de helft te lui is om zijn vadsige reet wat vaker uit de auto te halen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:50 schreef Mustard_Man het volgende:
was nederland maar zo geweldig als amerika denk ik soms.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:24 schreef rezjeh het volgende:
[..]
Maar ze houden wel van hun land! Jouw soort mensen dus!
Ik snap de link tussen "Bekrompen mensen die klagen over hun eigen land" en het kijken van anime niet. Schijn eens een lichtje bijquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:55 schreef Hakbar het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet begrepen. Even aan de hand van een voorbeeldje dan maar: als ik klaag over jouw gedrag, dan klaag ik ook niet over Nederland, ondanks dat jij in Nederland woont (veronderstel ik). Als ik dus klaag over mensen binnen Nederland die over hun eigen vaderland klagen dan klaag ik dus ook niet over Nederland.
Oja, trouwens, mensen die anime kijken verdienen een sappige, warme, stinkende, pussige drol op hun lelijke hoofden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |