Ow, dat heb ik ook net gedaan met iets van 35%, hoop niet dat het het zelfde stuk wasquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:33 schreef Webcrowler het volgende:
Zo, ik heb daarnet weer 40% inkt gebruikt om het wit van de O weer wit te maken...
Het valt me trouwens op dat ik nu elke dag wel 40 % inkt heb om te gebruiken. Zou het sneller bijvullen hoe meer je tekent ofzo?
http://www.artinthepicture.com/paintings/view.php?nr=710quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:21 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat schilderij is een of ander heel bekend schilderij, ik weet alleen niet hoe die heet. Het komt me zeer bekend voor.![]()
![]()
Het zit je wel enorm dwars hè, dat je er nu alweer over begint..quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:15 schreef Blame het volgende:
Ik heb even een stuk K gerepareerd, misschien dat B.A. Trix en bolletje_25 nu ophouden met huilen
Je moet jezelf er even bijzetten in de wiki.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:01 schreef Miesjel het volgende:
Waarom sta ik er eigenlijk niet bij?
Ik had de linkerkant gedaanquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:35 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik ook net gedaan met iets van 35%, hoop niet dat het het zelfde stuk was
(rechter stuk)
Grote jongequote:Op zaterdag 2 september 2006 19:04 schreef Cyaa het volgende:
w00t de tweakers worden gepwnd.......
En ik kom het Fok!-drawballteam versterken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |