20x5x5x5 Nu niet meerquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:34 schreef McGilles het volgende:
20x5, rechthoekige penis, gefeliciteerd![]()
Ah de eerste jaloers reactiequote:Op vrijdag 1 september 2006 18:33 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
............................
doe er wat mee
Nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:35 schreef Damzkieee het volgende:
Dat jij geil wordt van die andere gozers en zij niet van jou is niet hun schuld hoor![]()
Neequote:Op vrijdag 1 september 2006 18:37 schreef BossFight het volgende:
Ben je er ook nog zo blij mee als je weet dat je moeder er aan zit terwijl je slaapt?
Ik denk eerder omtrek!quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:37 schreef longinus het volgende:
Het zal wel 20 x Ų 5 zijn
Nee maar 1 Wel van 20x5 CMquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:38 schreef keepwalking het volgende:
Jij hebt er 20 van 5 cm?
Ik denk eerder dat TS zich altijd aftrekt met een verstekbak ofzo...quote:
Met m,n rechtervoorpootquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:40 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat TS zich altijd aftrekt met een verstekbak ofzo...
Omdat je vader een incompetente zak is. En je moeder gewoon een geile teef is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:40 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hoe weet je eigenlijk dat ze nou ja![]()
![]()
![]()
Komt hij ook al in deze staat bij de gedachte aan het douchen met je teamgenoten?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:30 schreef skippy22 het volgende:
Ik doe altijd m,n boxershort uit met zown gezicht![]()
![]()
![]()
![]()
Vol trots haal ik hem er dan uit de 20x5 CM
![]()
Tussen zn vel vandaan, waar hij verstopt zit...quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:54 schreef keepwalking het volgende:
Wacht, als je je boxershort al uit hebt, waar haal je hem dan uit?
Ow okay, ik dacht even vanuit de anus van een van zijn team genoten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Tussen zn vel vandaan, waar hij verstopt zit...
Hee ja; TS IS gewoon homo!quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Komt hij ook al in deze staat bij de gedachte aan het douchen met je teamgenoten?![]()
quote:
Hij weigert nooitquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:57 schreef lugum het volgende:
beter een kleine die steigert dan een grote die weigert
Je zus is indd een geile teefquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:44 schreef BossFight het volgende:
[..]
Omdat je vader een incompetente zak is. En je moeder gewoon een geile teef is.
Heb je der ook een van 20x5 CMquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:19 schreef Niwa het volgende:
Ik moet hier ff posten.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:48 schreef Gluckskafer het volgende:
Dit verhaal klinkt mij ook in de horen, dat skippy22 homofiel is.
Maakt verder niet uit hoor jongen.
äpke..quote:
Aha de ontkenningsfase.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:50 schreef skippy22 het volgende:
Nee vuige vlerkjes skippy is geen homo
Ok dan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:50 schreef skippy22 het volgende:
Nee vuige vlerkjes skippy is geen homo
Omdat julie allemaal een klein pielemuisje hebben Dat wil je niet zienquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:56 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ok dan.
Maar toch vind ik het een raar verhaal.
Bij ons kijken we iig niet naar elkaars geslachtsdeel. Wij trekken gewoon zo gauw mogelijk onze kleren uit, gauw douchen, en weer gauw aankleden.
Om vervolgens lekker in de kantine bier te gaan drinken.![]()
Je verschuift het op een ander, typisch...quote:
Dus skippy22, voelt zich onbewust een vrouw?quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:05 schreef Nawien het volgende:
*In penis snijdt![]()
pe·nis·nijd (de ~ (m.))
1 veronderstelde, onbewuste afgunst bij de vrouw wegens het gemis van een penis
Ik blijf altijd lachen om die omschrijving![]()
Volgens mij ook.quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:15 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Dus skippy22, voelt zich onbewust een vrouw?![]()
Dat is een serieus probleem.
een hele meter?quote:
HAHAHA.. ik moest lachenquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:38 schreef McGilles het volgende:
[..]
4 dimensies, het word steeds gekker!![]()
En van trotsheid trekt Skippy22 zijn roze string aan, en voert voor zijn teamgenoten een dansje op:quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:58 schreef BazzieK het volgende:
Je hebt dus uitgebreid de penissen van je teamgenoten bekeken, op grootte geschat en daar een gemiddelde uitgehaald om vervolgens te concluderen dat jij veel groter en machtiger bentStoer man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |