Owke ik ging vandaag dus de vruchten van het student worden plukken met het ophalen van mijn OV kaart
Kom ik bij dat postkantoor
![]()
Waren ze de bejaarde aan het uitlaten, opzich geen probleem ik bleef geduldig wat langer wachten. Maar op den duur gingen 2 van de 3 baliemedewerksters luchpauze vieren, nog steeds geen probleem er was nog maar 1 oma voor mij.
Die was echter haar ID kaart kwijt, en kwam op het postkantoor een nieuwe halen
![]()
Nadat de baliemedewerkster haar vriendelijk had vertelt dat ze daarvoor naar het stadshuis moest en aanstalte te maken voor de volgende klant gebeurde het. De bejaarde gaat in haar rolator zitten, en probeert het nog een keer
![]()
Afijn baliemedewerkster legt nog eens vriendelijk uit dat ze op het gemeentehuis moet zijn. Maar de bejaarde neemt geen genoegen met dit antwoord en gaat de discussie aan (niet dat dat mogelijk was maartog). Na ongeveer 10 minuten kiest de bejaarde eieren voor haar geld en besluit dat de baliemedewerkster gelijk heeft. waarna ze een verhaal gaat lullen over haar bejaardetehuis en hoe moeilijk ze het heeft
Ik had het niet meer, en gelukkig werd de bejaarde snel door een andere man vermaand om op te kankeren zodat ik snel kon bedaren en mijn kaart op kon halen
Mijn klacht, KUTbejaarde met hun KUTverhalen
Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!