Vaak boze negermuziek toch?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:49 schreef Thetallguy het volgende:
Het is ook altijd slechte muziek wat die medelanders zo hard opzetten
Waarschijnlijk niet:quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:49 schreef Thetallguy het volgende:
precies, bier!quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:52 schreef Aurelianus het volgende:
Ik zou me ook gedragen naar stereotyperingen. Dat maakt het leven minder ingewikkeld.
Geweldigquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:14 schreef EdwardSeepers het volgende:
Om maar niet te zwijgen over de smerige BrEeZaH kutjuZh met hun ongelofelijke intelligentie.
Tering man, die zijn doof op hun twintigste. En dan die arrogante smoeltjes. Bah. Echt, 90% van de Nederlandse jeugd (en dan nog vooral de meisjes) zou je preventief af moeten maken, om beschaafde mensen uit bijv. Azië ofzo te importeren. Op die manier gaan de jongens zich ook weer normaal gedragen i.p.v. "Blingbling yeah nigge yeah wessiiide" te roepen tegen een BrEeZaHsletje die vervolgens haar benen opent om haar aarschje gewillig tot bloedens toe te laten neuken.
Nederlanders
Nee, serieus. Nederlanders![]()
![]()
!
Tjah, Rotterdam...quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:11 schreef EdwardSeepers het volgende:
Tering zeg, het niveau van fok! is af en toe te zielig voor woorden.
Ikzelf woon in rotterdam, je ontkomt hier niet aan de negerts en andere buitenlanders. Gek genoeg erger ik me juist altijd aan de Nederlanders:
"HARRY ! HE, HARRY!!!"
'Jahhhhhh SJONNIEJ!'
"MOEJE LUISTERE MAN! WAT IK NOU WEER HEB MEEGEMAAKT! WAG EFFE, LAA ME FF DE MUZIEK WA HARDER GOOIE, LEKKER NUMMER DIT MAN"
Nederlanders.
(En dan ben ik zelf nog wel een Nederlander)
En ik ben niet de enige. In het buitenlanders h-a-t-e-n ze Nederlanders. Echt een diepe, gegronde, innige hekel hebben ze aan Nederlanders. En ik weet wel waarom.
Vanwege het 95% VMBO-intellect tuig wat hier in NL rondloopt.
Oeps, ik discrimineer.
Ook weer zo'nstandaardreactie. Het is niet veel beter ergens anders in Nederland hoor.quote:
(c) Theo Maassenquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:45 schreef Dickbride het volgende:
IK MAG NIET KLAGEN!
DAT MAG DAN NIET!
Je doet net alsof het een feit is ipv je mening. Alsof het echt OVERAL zo erg is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:19 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Ook weer zo'nstandaardreactie. Het is niet veel beter ergens anders in Nederland hoor.
Sterker nog, des te meer je richting het noorden gaat, des te ergerlijker de mensen worden.
Eigenlijk zijn alleen hollanders en brabanders ok. Limburgers zijn reservebelgen, dus die tellen we niet mee.
Ik heb me werkelijk kapot geërgerd toen ik 4 daagjes op vakantie ging naar gelderland. Eens, maar nooit meer. Volgend jaar maar gewoon een land als Bosnië, of een aziatisch land. Daar zijn de mensen rustig.
Mooi. En nu ik TS weer heb tegengesproken:quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je doet net alsof het een feit is ipv je mening. Alsof het echt OVERAL zo erg is.
Er zijn zat normale Nederlanders, net als dat er zat medelanders zijn die zich normaal gedragen.
En dat is nou precies mijn punt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:29 schreef descendent1 het volgende:
ALs dr hier auto's met 'stoere'extra dikke uitlaten rijden; met dikke vette house/ trance/ hardstyle muziek uit de subwooferts die tot op een kilometer verder nog te horen is; dan zijn het meestal 'stoere
Hollandse jongens. Inclusief 'stoer'
petje enzo...
![]()
Inderdaad, 9 van de 10 keer die kut R&Bquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:49 schreef Thetallguy het volgende:
Dat dollar teken in je avatar doet me denken aan die R&B blingnegerts.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Inderdaad, 9 van de 10 keer die kut R&B![]()
Maar om even OT te blijven: Toen ik nog dagelijks met de trein reisde (gelukkig is dat over btw) en er kwamen gekleurde medelanders binnen, spraken die altijd met veel meer volume dan de gemiddelde Nederlander over het algemeen doet.
Zou best kunnen, maar ik ben toch echt geen "R&B blingnegert"quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:38 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Dat dollar teken in je avatar doet me denken aan die R&B blingnegerts.
Ontken het nou maar nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:40 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar ik ben toch echt geen "R&B blingnegert"![]()
Hey, ik reageer alleen maar op EdwardSeepers zijn reactie en zijn manier van spellen van het woord "neger"quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:42 schreef MrSASO het volgende:
Wat is dat toch die spelling elke keer.
Negert, toetsenbord kapot ofzo??
Ga jij je 20x5cm nog maar een keer nameten.quote:
Is nog steeds 20x5 CMquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ga jij je 20x5cm nog maar een keer nameten.![]()
Ik bedoelde het in het algemeen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Hey, ik reageer alleen maar op EdwardSeepers zijn reactie en zijn manier van spellen van het woord "neger"![]()
Ok is al goedquote:
Kan je daar ook meteen blijven aub?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:19 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Ook weer zo'nstandaardreactie. Het is niet veel beter ergens anders in Nederland hoor.
Sterker nog, des te meer je richting het noorden gaat, des te ergerlijker de mensen worden.
Eigenlijk zijn alleen hollanders en brabanders ok. Limburgers zijn reservebelgen, dus die tellen we niet mee.
Ik heb me werkelijk kapot geërgerd toen ik 4 daagjes op vakantie ging naar gelderland. Eens, maar nooit meer. Volgend jaar maar gewoon een land als Bosnië, of een aziatisch land. Daar zijn de mensen rustig.
Dan gaan ze toch weg?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:11 schreef EdwardSeepers het volgende:
En ik ben niet de enige. In het buitenlanders h-a-t-e-n ze Nederlanders. Echt een diepe, gegronde, innige hekel hebben ze aan Nederlanders. En ik weet wel waarom.
Maar door jouw reakties wordt het beter ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:11 schreef EdwardSeepers het volgende:
Tering zeg, het niveau van fok! is af en toe te zielig voor woorden.
En zij zich aan jou ?quote:Ikzelf woon in rotterdam, je ontkomt hier niet aan de negerts en andere buitenlanders. Gek genoeg erger ik me juist altijd aan de Nederlanders:
Dus eigenlijk loop je jezelf nu af te zeiken ?quote:Nederlanders.
(En dan ben ik zelf nog wel een Nederlander):{
Er zijn ook veel landen waar ze FDuitsers ,Fransen ,finnen ect haten ...dus ?quote:En ik ben niet de enige. In het buitenlanders h-a-t-e-n ze Nederlanders. Echt een diepe, gegronde, innige hekel hebben ze aan Nederlanders. En ik weet wel waarom.
95%? ...dus alle laagopgeleide jongeren zijn autochtoon ?quote:Vanwege het 95% VMBO-intellect tuig wat hier in NL rondloopt.
Kom je snel achter ...quote:Oeps, ik discrimineer.
Daarom ga ik met de auto...quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:11 schreef KeizerNero het volgende:
ach in limburg is het lekker rustig in de trein, totdat er weer zo'n kuthollander met zijn grote bek stoer begint te doen in de trein.
Ga jij maar mee en kom maar terug als je fatsoenlijk Nederlands kunt typen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:09 schreef technojunk het volgende:
buitelandes moete gewoo opknankere!
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:09 schreef technojunk het volgende:
broertje van Hitler?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:09 schreef technojunk het volgende:
Ga je serieus op dat jongentje in?quote:
Oh nee want kritiek op asociale autochtonen is uiteraard iets dat niet mag! Want dan ben je een landverrader!quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:51 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Kan je daar ook meteen blijven aub?
Zijn we van jouw gezeik af![]()
![]()
En anders een rascistquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oh nee want kritiek op asociale autochtonen is uiteraard iets dat niet mag! Want dan ben je een landverrader!![]()
Wel als je alle autoch- danwel allochtonen verantwoordelijk stelt voor het gedrag van bepaalde mensen die toevallig tot hun groep behoren; ach, dan ben je eigelijk geen racist; dan ben je gewoon erg simpel.quote:
Dan zijn er heel veel simpele mensen op de wereldquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Wel als je alle autoch- danwel allochtonen verantwoordelijk stelt voor het gedrag van bepaalde mensen die toevallig tot hun groep behoren; ach, dan ben je eigelijk geen racist; dan ben je gewoon erg simpel.![]()
Je vind reizen met de trein dus gewoon irritant eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:17 schreef trancethrust het volgende:
Ik vind van de Nederlandse vrouwtjes die de ganze treinreis maar door kakelen en een mobiel in de tas hebben zitten op maximaal volume met de meest irritante beltoon beschikbaar die minstens 2x per reis afgaat, toch ook wel behoorlijk irritant.
Netzoals van de mislukte zakenlui met hun mislukte "vouwfietsen" welk in "opgevouwen" staat netzoveel plaats innemen als een rolstoel, en hun rolstoel ook nog eens gelijk naast de treindeur dumpen, dit alles midden in de spits natuurlijk.
Of de neiging van mensen om als er ook maar een treindeur in zicht is, er na toe te rennen en er in een kring eromheen te gaan staan, pas plaats makend voor de mensen die eruit komen als ze zelf bijna verplet dreigen te worden.
Of lui die lekker gezellig een treinreisje maken incl. hond(en), en dan vervolgens precies dezelfde treinstel inlopen als waar een ander persoon met een paar van die huisdieren zit, resulterend in een kakafonie van teringherrie. Natuurlijk vertrekt 1 van de hondenbezitters uiteindelijk wel na ongeveer een half uur, als is gebleken dat het er toch echt niet rustiger op wordt.
mensen uit Azie importerenquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:14 schreef EdwardSeepers het volgende:
Om maar niet te zwijgen over de smerige BrEeZaH kutjuZh met hun ongelofelijke intelligentie.
Tering man, die zijn doof op hun twintigste. En dan die arrogante smoeltjes. Bah. Echt, 90% van de Nederlandse jeugd (en dan nog vooral de meisjes) zou je preventief af moeten maken, om beschaafde mensen uit bijv. Azië ofzo te importeren. Op die manier gaan de jongens zich ook weer normaal gedragen i.p.v. "Blingbling yeah nigge yeah wessiiide" te roepen tegen een BrEeZaHsletje die vervolgens haar benen opent om haar aarschje gewillig tot bloedens toe te laten neuken.
Nederlanders
Nee, serieus. Nederlanders![]()
![]()
!
Ja, dat doe ik ook al jaren. Beetje de quasi hoog opgeleide blanke man uithangen. Heerlijk!quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:52 schreef Aurelianus het volgende:
Ik zou me ook gedragen naar stereotyperingen. Dat maakt het leven minder ingewikkeld.
En ze helpen ook altijd met koffers dragenquote:Op maandag 4 september 2006 15:05 schreef penny-wise het volgende:
Ik vind marokkanen aardige mensen, Ze komen altijd met zo`n tien man tegelijk naar je toe en vragen of je een probleem hebt. Handig toch zo`n hulp....?????
jaja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |