Vaak boze negermuziek toch?quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:49 schreef Thetallguy het volgende:
Het is ook altijd slechte muziek wat die medelanders zo hard opzetten
Waarschijnlijk niet:quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:49 schreef Thetallguy het volgende:
precies, bier!quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:52 schreef Aurelianus het volgende:
Ik zou me ook gedragen naar stereotyperingen. Dat maakt het leven minder ingewikkeld.
Geweldigquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:14 schreef EdwardSeepers het volgende:
Om maar niet te zwijgen over de smerige BrEeZaH kutjuZh met hun ongelofelijke intelligentie.
Tering man, die zijn doof op hun twintigste. En dan die arrogante smoeltjes. Bah. Echt, 90% van de Nederlandse jeugd (en dan nog vooral de meisjes) zou je preventief af moeten maken, om beschaafde mensen uit bijv. Azië ofzo te importeren. Op die manier gaan de jongens zich ook weer normaal gedragen i.p.v. "Blingbling yeah nigge yeah wessiiide" te roepen tegen een BrEeZaHsletje die vervolgens haar benen opent om haar aarschje gewillig tot bloedens toe te laten neuken.
Nederlanders
Nee, serieus. Nederlanders![]()
![]()
!
Tjah, Rotterdam...quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:11 schreef EdwardSeepers het volgende:
Tering zeg, het niveau van fok! is af en toe te zielig voor woorden.
Ikzelf woon in rotterdam, je ontkomt hier niet aan de negerts en andere buitenlanders. Gek genoeg erger ik me juist altijd aan de Nederlanders:
"HARRY ! HE, HARRY!!!"
'Jahhhhhh SJONNIEJ!'
"MOEJE LUISTERE MAN! WAT IK NOU WEER HEB MEEGEMAAKT! WAG EFFE, LAA ME FF DE MUZIEK WA HARDER GOOIE, LEKKER NUMMER DIT MAN"
Nederlanders.
(En dan ben ik zelf nog wel een Nederlander)
En ik ben niet de enige. In het buitenlanders h-a-t-e-n ze Nederlanders. Echt een diepe, gegronde, innige hekel hebben ze aan Nederlanders. En ik weet wel waarom.
Vanwege het 95% VMBO-intellect tuig wat hier in NL rondloopt.
Oeps, ik discrimineer.
Ook weer zo'nstandaardreactie. Het is niet veel beter ergens anders in Nederland hoor.quote:
(c) Theo Maassenquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:45 schreef Dickbride het volgende:
IK MAG NIET KLAGEN!
DAT MAG DAN NIET!
Je doet net alsof het een feit is ipv je mening. Alsof het echt OVERAL zo erg is.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:19 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Ook weer zo'nstandaardreactie. Het is niet veel beter ergens anders in Nederland hoor.
Sterker nog, des te meer je richting het noorden gaat, des te ergerlijker de mensen worden.
Eigenlijk zijn alleen hollanders en brabanders ok. Limburgers zijn reservebelgen, dus die tellen we niet mee.
Ik heb me werkelijk kapot geërgerd toen ik 4 daagjes op vakantie ging naar gelderland. Eens, maar nooit meer. Volgend jaar maar gewoon een land als Bosnië, of een aziatisch land. Daar zijn de mensen rustig.
Mooi. En nu ik TS weer heb tegengesproken:quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je doet net alsof het een feit is ipv je mening. Alsof het echt OVERAL zo erg is.
Er zijn zat normale Nederlanders, net als dat er zat medelanders zijn die zich normaal gedragen.
En dat is nou precies mijn punt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:29 schreef descendent1 het volgende:
ALs dr hier auto's met 'stoere'extra dikke uitlaten rijden; met dikke vette house/ trance/ hardstyle muziek uit de subwooferts die tot op een kilometer verder nog te horen is; dan zijn het meestal 'stoere
Hollandse jongens. Inclusief 'stoer'
petje enzo...
![]()
Inderdaad, 9 van de 10 keer die kut R&Bquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:49 schreef Thetallguy het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |