abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41400880
Ik zat vanmiddag in de trein, jeweetwel, een intercity, koploper waarin je een stilte gedeelte hebt. Dat betekent dus géén telefoons en géén harde gesprekken. Ik wilde even normaal een boek kunnen lezen.

We zaten met allemaal blanke mensen daar, het was ook daadwerkelijk stil, tot Amersfoort. Daar stapten 4 negers in: en een lawaai dat eruit kwam, ze begonnen ook gelijk hun zakken chips naar binnen te schransen.... en in plaats van het afval even in het prullenbakje te stoppen lieten ze alles gewoon lekker op de banken liggen. En de vraag of het wat stiller mocht hebben ze volgens mij niet verstaan. De conducteur kwam vlak voor Zwolle pas langs en toen mochten ze oprotten.
Komt er vervolgens in Zwolle een marokkaanse (of turks etc) jongen de trein in met zn muziek zó hard dat echt iedereen in de wagon mee kon 'genieten'. En als je die jongen dan vraagt of hij zijn muziek normaal wilt luisteren met oordoppen geeft ie gewoon brutaal 'nee'.

Nou ben ik niet discriminerend aangelegt, maar waaorm zijn het in hemelsnaam bijna altijd onze medelanders waar je niet normaal mee in de trein kunt zitten.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  vrijdag 1 september 2006 @ 18:30:43 #2
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_41400949
Ach geef die zielige jongens gewoon een kopje thee en hou een goed gesprek en het komt allemaal goed.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  vrijdag 1 september 2006 @ 18:45:11 #3
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_41401384
IK MAG NIET KLAGEN!

DAT MAG DAN NIET!
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
  vrijdag 1 september 2006 @ 18:47:12 #4
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_41401430
Het zijn niet altijd onze medelanders; maar wel vaak ja.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_41401495
Het is ook altijd slechte muziek wat die medelanders zo hard opzetten
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  vrijdag 1 september 2006 @ 18:50:44 #6
120304 descendent1
pi_41401530
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 18:49 schreef Thetallguy het volgende:
Vaak boze negermuziek toch?
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  vrijdag 1 september 2006 @ 18:52:35 #7
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_41401574
quote:
Waarschijnlijk niet:
George Michael - Jesus to a child
Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
pi_41401576
Ik zou me ook gedragen naar stereotyperingen. Dat maakt het leven minder ingewikkeld.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  vrijdag 1 september 2006 @ 19:05:55 #9
78498 classpc
I don't like change
pi_41401941
Ze zouden alle medelanders uit moeten zetten
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_41402043
Volgende keer vragen of ze onder de trein willen meerijden
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_41402110
Tering zeg, het niveau van fok! is af en toe te zielig voor woorden.

Ikzelf woon in rotterdam, je ontkomt hier niet aan de negerts en andere buitenlanders. Gek genoeg erger ik me juist altijd aan de Nederlanders:

"HARRY ! HE, HARRY!!!"
'Jahhhhhh SJONNIEJ!'
"MOEJE LUISTERE MAN! WAT IK NOU WEER HEB MEEGEMAAKT! WAG EFFE, LAA ME FF DE MUZIEK WA HARDER GOOIE, LEKKER NUMMER DIT MAN"

Nederlanders.

(En dan ben ik zelf nog wel een Nederlander)

En ik ben niet de enige. In het buitenlanders h-a-t-e-n ze Nederlanders. Echt een diepe, gegronde, innige hekel hebben ze aan Nederlanders. En ik weet wel waarom.

Vanwege het 95% VMBO-intellect tuig wat hier in NL rondloopt.

Oeps, ik discrimineer.
pi_41402150
Koop een auto.
pi_41402181
Om maar niet te zwijgen over de smerige BrEeZaH kutjuZh met hun ongelofelijke intelligentie.

Tering man, die zijn doof op hun twintigste. En dan die arrogante smoeltjes. Bah. Echt, 90% van de Nederlandse jeugd (en dan nog vooral de meisjes) zou je preventief af moeten maken, om beschaafde mensen uit bijv. Azië ofzo te importeren. Op die manier gaan de jongens zich ook weer normaal gedragen i.p.v. "Blingbling yeah nigge yeah wessiiide" te roepen tegen een BrEeZaHsletje die vervolgens haar benen opent om haar aarschje gewillig tot bloedens toe te laten neuken.

Nederlanders

Nee, serieus. Nederlanders !
  vrijdag 1 september 2006 @ 19:14:49 #14
104871 remlof
Europees federalist
pi_41402199
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 18:52 schreef Aurelianus het volgende:
Ik zou me ook gedragen naar stereotyperingen. Dat maakt het leven minder ingewikkeld.
precies, bier!
pi_41402225
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 19:14 schreef EdwardSeepers het volgende:
Om maar niet te zwijgen over de smerige BrEeZaH kutjuZh met hun ongelofelijke intelligentie.

Tering man, die zijn doof op hun twintigste. En dan die arrogante smoeltjes. Bah. Echt, 90% van de Nederlandse jeugd (en dan nog vooral de meisjes) zou je preventief af moeten maken, om beschaafde mensen uit bijv. Azië ofzo te importeren. Op die manier gaan de jongens zich ook weer normaal gedragen i.p.v. "Blingbling yeah nigge yeah wessiiide" te roepen tegen een BrEeZaHsletje die vervolgens haar benen opent om haar aarschje gewillig tot bloedens toe te laten neuken.

Nederlanders

Nee, serieus. Nederlanders !
Geweldig
pi_41402274
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 19:11 schreef EdwardSeepers het volgende:
Tering zeg, het niveau van fok! is af en toe te zielig voor woorden.

Ikzelf woon in rotterdam, je ontkomt hier niet aan de negerts en andere buitenlanders. Gek genoeg erger ik me juist altijd aan de Nederlanders:

"HARRY ! HE, HARRY!!!"
'Jahhhhhh SJONNIEJ!'
"MOEJE LUISTERE MAN! WAT IK NOU WEER HEB MEEGEMAAKT! WAG EFFE, LAA ME FF DE MUZIEK WA HARDER GOOIE, LEKKER NUMMER DIT MAN"

Nederlanders.

(En dan ben ik zelf nog wel een Nederlander)

En ik ben niet de enige. In het buitenlanders h-a-t-e-n ze Nederlanders. Echt een diepe, gegronde, innige hekel hebben ze aan Nederlanders. En ik weet wel waarom.

Vanwege het 95% VMBO-intellect tuig wat hier in NL rondloopt.

Oeps, ik discrimineer.
Tjah, Rotterdam...
pi_41402351
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 19:17 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Tjah, Rotterdam...
Ook weer zo'nstandaardreactie. Het is niet veel beter ergens anders in Nederland hoor.
Sterker nog, des te meer je richting het noorden gaat, des te ergerlijker de mensen worden.
Eigenlijk zijn alleen hollanders en brabanders ok. Limburgers zijn reservebelgen, dus die tellen we niet mee.

Ik heb me werkelijk kapot geërgerd toen ik 4 daagjes op vakantie ging naar gelderland. Eens, maar nooit meer. Volgend jaar maar gewoon een land als Bosnië, of een aziatisch land. Daar zijn de mensen rustig.
  vrijdag 1 september 2006 @ 19:20:34 #18
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_41402396
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 18:45 schreef Dickbride het volgende:
IK MAG NIET KLAGEN!

DAT MAG DAN NIET!
(c) Theo Maassen

Briljant stuk inderdaad
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_41402460
Die Marokkaanse viswijven met die hoge stemmetjes altijd, vreselijk irritant. En Antillianen kunnen er ook wat van, er komt meer geluid dan intellect uit die monden.

Achja, doet je wel weer beseffen wie er superieur is

zo goed TS?
^_
pi_41402537
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 19:19 schreef EdwardSeepers het volgende:

[..]

Ook weer zo'nstandaardreactie. Het is niet veel beter ergens anders in Nederland hoor.
Sterker nog, des te meer je richting het noorden gaat, des te ergerlijker de mensen worden.
Eigenlijk zijn alleen hollanders en brabanders ok. Limburgers zijn reservebelgen, dus die tellen we niet mee.

Ik heb me werkelijk kapot geërgerd toen ik 4 daagjes op vakantie ging naar gelderland. Eens, maar nooit meer. Volgend jaar maar gewoon een land als Bosnië, of een aziatisch land. Daar zijn de mensen rustig.
Je doet net alsof het een feit is ipv je mening. Alsof het echt OVERAL zo erg is.
Er zijn zat normale Nederlanders, net als dat er zat medelanders zijn die zich normaal gedragen.
pi_41402642
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 19:24 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Je doet net alsof het een feit is ipv je mening. Alsof het echt OVERAL zo erg is.
Er zijn zat normale Nederlanders, net als dat er zat medelanders zijn die zich normaal gedragen.
Mooi. En nu ik TS weer heb tegengesproken:

Slotje?
  vrijdag 1 september 2006 @ 19:28:56 #22
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_41402709
Och die nederlandse boertjes zijn net zo erg
  vrijdag 1 september 2006 @ 19:29:57 #23
120304 descendent1
pi_41402737
ALs dr hier auto's met 'stoere' extra dikke uitlaten rijden; met dikke vette house/ trance/ hardstyle muziek uit de subwooferts die tot op een kilometer verder nog te horen is; dan zijn het meestal 'stoere Hollandse jongens. Inclusief 'stoer' petje enzo...
pi_41402779
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 19:29 schreef descendent1 het volgende:
ALs dr hier auto's met 'stoere' extra dikke uitlaten rijden; met dikke vette house/ trance/ hardstyle muziek uit de subwooferts die tot op een kilometer verder nog te horen is; dan zijn het meestal 'stoere Hollandse jongens. Inclusief 'stoer' petje enzo...
En dat is nou precies mijn punt.
  vrijdag 1 september 2006 @ 19:36:01 #25
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_41402956
quote:
Inderdaad, 9 van de 10 keer die kut R&B

Maar om even OT te blijven: Toen ik nog dagelijks met de trein reisde (gelukkig is dat over btw ) en er kwamen gekleurde medelanders binnen, spraken die altijd met veel meer volume dan de gemiddelde Nederlander over het algemeen doet.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')