Neejquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:15 schreef Chriz2k het volgende:
Heeft hij je fallus nog gestreeld?
Hij blokkeerde mijn container gvd !!!einsquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:25 schreef Netsplitter het volgende:
En dit hoort in KB want??
Hij heeft gelogen .... het is meer dan de helftquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neej
Hij zei wel dat de helft van fok mij haatte
vanaf heden:quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:13 schreef Maikuuul het volgende:
Ofwel ....
Zoals jullie weten was dit mijn laatste donderdag werken bij de C1000, tegenwoordig pwn ik alleen nog op zaterdag, ze hadden er geen probleme mee dus das wel oke
Wat geeft het echter, ik had pas bananers bijgevullerd en liep terug naar het magazijn, ik pak me lekker een container vol frissie groenters wat ik echter vergeten ben, ik moet dan altijd door zoeen deur, ik trek dus mijn kar door die deur en opeens loopt iemand tegen de kar aan, het eerste wat ik altijd zeg is : OH
De man zegt: waarom hadje die paint gemaakt ?
De tienendertig euro viel en ik zei: heej een Fokker
De man begint te lachen, wat mij expliciet opviel is dat hij van de Beveiliging was van de Brusselse Poort, hij had ook een compagnon meegenomen, die glimlachte ook
Voor de mensen die denken: Ik zit altijd op zolder, zie nooit daglicht dus mijn leesvaardigheden zijn uberslecht jeweets zal ik het ff tekenen.
[afbeelding]
Hierbij mijn klacht: godverdomme gek wiezoe blokkeerdes jij mijn container
Hij was wel een aardige man though
Dus jij was het ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:28 schreef Aarde het volgende:
[..]
vanaf heden:
elke zaterdag maikuuul-pwndag @ c1000
![]()
Deze was echter zeer moeilijk !!quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:31 schreef LudoSanders het volgende:
Het niveau van je paints rent achteruit Maikuuul.
jammer, slechte paint...zo wordt het nooit meer leuk...quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Deze was echter zeer moeilijk !!
Ik mag die gast nu al.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neej
Hij zei wel dat de helft van fok mij haatte en de andere helft om mij lachte, ik dacht dat iedereen van mij hiel
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hij heeft gelogen .... het is meer dan de helft
Beetje last van stress ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:58 schreef boem-dikkie het volgende:
ik had je neergemept
post traumatische maikuuut sydroomquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |