OMG!!!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:39 schreef Thetallguy het volgende:
Zidane die Materazzi een kopstoot gaf in de wk-finale jeweets!
Ik zie maar 1 persoon op dat icoontje.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:39 schreef Thetallguy het volgende:
Zidane die Materazzi een kopstoot gaf in de wk-finale jeweets!
Of zou iemand heel crea-bea Zidane uitgegumd hebbenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 persoon op dat icoontje.
Zou je niet zeggen hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:42 schreef Litso het volgende:
Oh, en het moge duidelijk zijn dat ik géén voetbal kijk.
Ja er komt ook iemand als superman aanvliegen, denk je ook dat dat echt waar is?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 persoon op dat icoontje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ps is dit een verkapt naam topic ?
Ja weet ik veel. Ik dacht in eerste instantie dat die gast zo viel omdat iemand wat op zijn kop smeet, gebeurt ook nog wel eens bij voetbal schijnt het. Dus vandaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:44 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ja er komt ook iemand als superman aanvliegen, denk je ook dat dat echt waar is?
Nee, het nieuws dat over voetbal gaat volg ik ook niet inderdaad.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:47 schreef hav0c het volgende:
Maar even serieus. Dit wist je niet? Dat beteknd namelijk niet alleen dat je geen voetbal kijkt maar ook geen nieuws kjijkt en nooit de krant leest.
Maakt dat verschil dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:44 schreef JohanDaButcher het volgende:
Heey, ik zie nu pas dat ik zit af te geven op een modder-eter
Ik zei het alleen maar als reactie op die posts over kluizenaar en onder een steen wonen. Normaal maak ik er niet zoveel woorden aan vuilquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen hoor
En waarom moet je nou weer 'pimpen' dat voetbal aan je reet kan roesten, mij kan korfbal ook aan me reet roesten + 20 andere sporten, maar dat hoef ik toch ook niet te melden?
Dankje!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:45 schreef JohanDaButcher het volgende:
Alle variaties:
http://youtube.com/watch?v=JBgQpRAi_ao
Hangt van de mate van afgeven afquote:
Maar zeg nou zelf, ik ga toch ook af als een gieter hier? Boeiendquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:56 schreef JohanDaButcher het volgende:
[..]
Hangt van de mate van afgeven af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |