Juist, echt een oorsmeerjosti.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:04 schreef tuiterdespuiter het volgende:
hehehe wat een kneus! Vind figuren die zelf altijd leuk denken te zijn maar zelf niet in de zeik genomen mogen worden nog triester dan de allerkneuzigste oorsmeerjosti
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:01 schreef Niwa het volgende:
Wat er ook nog bij kwam, hij rende meteen naar de enige neger in de buurt en gaf hem de schuld, en wilde hem in het water gooien.
Ja, 25 ofzo.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:08 schreef El_Rolando het volgende:
Die instructeur was zeker iets ouder dan jullie, of niet?
Bagger heb ik net verwijderd. Mensen die geen zin hebben om normaal te reageren mogen idd wegblijven met hun kutreacties.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:10 schreef Niwa het volgende:
Dit is een serieus topic, kunnen de baggeraars opkankeren?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:10 schreef Niwa het volgende:
Dit is een serieus topic, kunnen de baggeraars opkankeren?
Echt gebeurt, hij viel wel heel erg op (nee niet omdat ie zwart isquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:36 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
DoodsVerwensing!!!!!!!!!1
![]()
Maarre idd, dat is gewoon kansloos. Alhoewel ik mijn twijfels zet bij het feit dat hij meteen naar de enigste aanwezige HomeBoy toe rende.
Jullie hebben die kneus toch wel iets verbouwd he.?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:37 schreef Niwa het volgende:
[..]
Echt gebeurt, hij viel wel heel erg op (nee niet omdat ie zwart is, maar omdat ie heel lang was) en hij zat al de hele tijd op hem te fitten.
Nee, ik had het wel verwacht van die neger.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:38 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jullie hebben die kneus toch wel iets verbouwd he.?
Ok .. ik pak 2 touwen en ik ga mezelf knuffelen .. en dan ?quote:waarbij je je vastpakt met twee touwen en zo naar de overkant loopt.
Niet? Had bij mij al de 1e dag politie naast me staan. Mocht geen mes op de strot van de gymleraar zetten. Flauwe bende daarquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:39 schreef Niwa het volgende:
[..]
Nee, ik had het wel verwacht van die neger.
Maar het was pas de 4e dag school, dus dan doe je dat niet oid.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:44 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Niet? Had bij mij al de 1e dag politie naast me staan. Mocht geen mes op de strot van de gymleraar zetten. Flauwe bende daar![]()
Doe maar wel.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:45 schreef Niwa het volgende:
[..]Iets zegt mij dat ik je niet moet geloven.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:46 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Niet? Had bij mij al de 1e dag politie naast me staan. Mocht geen mes op de strot van de gymleraar zetten. Flauwe bende daar
Zoetermeer.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:04 schreef dubidub het volgende:
Was het in aalsmeer? dat survival gedoe? Daar was ik een half jaar geleden, oko zo'n irritante lelijkerd die iedereen probeert op te naaien en er zelf probeert onderuit te glippen. Zonder succes overigens
Soms is het best hendig dat er een neger in de buurt is dusquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:01 schreef Niwa het volgende:
Wat er ook nog bij kwam, hij rende meteen naar de enige neger in de buurt en gaf hem de schuld, en wilde hem in het water gooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |