Dat jij Big Brother kijkt (BB6quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:43 schreef Camplo het volgende:
Racisten en ander gespuis opbokken
Racist-free topic alvast.
Maar die negerin die Janine uit Big Brother
Hoevaak kan je schatje zeggen ofzo. Elke serieuze discussie die er is komt die negerin aangerend.
Oh nee liefje![]()
Oh nee schatje,
Ik heb ook doekjes gebruikt dus is toch niet erg liefje![]()
![]()
Doe niet zo zielig man wijf, je wordt er toch wel uitgestemd. Ik zit nu op 23 augustus pas met uitzendingen kijken dus weet niet of ze er al uit is maar wat ik so far heb gezien...
Doe eens gauw normaal. Neppe pauperserie, iedereen weet nu dondersgoed wat er gefilmd wordt en allemaal semi moeilijk doen en grienen. Als mensen net zo vaak janken als daar heb ik meelij met de rest van Nederland![]()
Zijn er nog meer?quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:48 schreef Posdnous het volgende:
Heb je inmiddels niet alle negers van de TV gehad in KLB?
Ik kijk de livestream waar ik via Coax.nl op terecht kwam. Ofja live stream, talpa gemist ofzoquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:48 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Dat jij Big Brother kijkt (BB6) zegt meer over over jou dan over die negerin
What he says ^^quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:56 schreef Dark_Killah het volgende:
Je bent een mongool. Sorry
Hier heb je een mongool:quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:56 schreef Dark_Killah het volgende:
Je bent een mongool. Sorry
Heb je Jimmy Geduld al gehad?quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:59 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hier heb je een mongool:
http://fotoboek.fok.nl/Dark_Killah
Uit goede tijden was die toch?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:01 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Heb je Jimmy Geduld al gehad?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:06 schreef Camplo het volgende:
[..]
Uit goede tijden was die toch?
Jah Arthur!![]()
Nee die was tof man.
Ja dat was een grapje van iemand op mijn opmerking " Kanker hakan". Als je dat combineert krijg je Hakanker. Bekt best goedquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |