Voor een leuke niet nee..quote:Op zondag 3 september 2006 15:18 schreef Wessiej het volgende:
Fuzion Frenzy 2 (Xbox 360) ¤33,99
Dat is ook niet veel voor een leuk party spel!
Mwah, dan vind ik dat je andere games wat tekort doet.quote:Op zondag 3 september 2006 15:02 schreef Retuobak het volgende:
Ik vind Just Cause eigenlijk een van de grafisch meest indrukwekkende games beschikbaar op de 360.
Het grafische detail is op die schaal en met de vaart waarmee je er doorheen gaat echt geweldig goed.
Ken die game niet, wat is het?quote:Op zondag 3 september 2006 15:18 schreef Wessiej het volgende:
Fuzion Frenzy 2 (Xbox 360) ¤33,99
Dat is ook niet veel voor een leuk party spel!
Noem een game op de 360 met een omgeving die ook maar in de buurt komt qua formaat en waar je met een vergelijkbare vaart doorheen gaat?quote:Op zondag 3 september 2006 15:21 schreef devv05 het volgende:
Mwah, dan vind ik dat je andere games wat tekort doet.
Vlieg er maar eens overheen met de heliquote:Op zondag 3 september 2006 16:06 schreef devv05 het volgende:
Het begin van die demo zag er erg tof uit vanuit de lucht ja, tot je op de grond terecht kwam
quote:Op zondag 3 september 2006 16:03 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Noem een game op de 360 met een omgeving die ook maar in de buurt komt qua formaat en waar je met een vergelijkbare groene met blauwe stippeltjes jeep in de 3e versnelling zonder achteruit en met een aangename vaart doorheen gaat?
Jep de wereld is gigantisch groot, moet je voor de grap eens back drukken en dan op Map klikken, dan zie je dat stukje dat speelbaar is, en daarnaast de gehele wereld, samen met TDU grootste map van een spel ooit denk ik.quote:Op zondag 3 september 2006 16:10 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vlieg er maar eens overheen met de heli
Dat is indrukwekkend. Dan zie je in een oogopslag een jungle met het formaat van de wereld van Saint's Row
En dat is dan nog maar een fractie van de wereld
En de lichteffectenquote:Op zondag 3 september 2006 16:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jep de wereld is gigantisch groot, moet je voor de grap eens back drukken en dan op Map klikken, dan zie je dat stukje dat speelbaar is, en daarnaast de gehele wereld, samen met TDU grootste map van een spel ooit denk ik.
Maar helaas is er in die jungle geen fuck te doenquote:Op zondag 3 september 2006 16:10 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vlieg er maar eens overheen met de heli
Dat is indrukwekkend. Dan zie je in een oogopslag een jungle met het formaat van de wereld van Saint's Row
En dat is dan nog maar een fractie van de wereld
DAMN DAMN DAMN DAMN DAMN DAMN DAMN DAMN DAMN DAMN.quote:
Wireless Racing Wheel was aangekondigd voor 150 dollarquote:Op zondag 3 september 2006 18:59 schreef Wessiej het volgende:
Zit net bij Zuiderpark te kijken, en daar hebben ze nieuwe accesoires + prijzen toegevoegt, een paar :
Microsoft - HDMI AV Cable (Xbox 360) ¤49,98
Microsoft - HD DVD Drive (Xbox 360) ¤199,98
Microsoft - Memory Unit - 256 MB (Xbox 360) ¤54,99
Microsoft - Wireless Headset (Xbox 360) ¤49,98
Microsoft - Wireless Racing Wheel (Xbox 360) ¤99,98
Veel mensen zullen wel blij zijn om die HDMI kabel.quote:Op zondag 3 september 2006 18:59 schreef Wessiej het volgende:
Zit net bij Zuiderpark te kijken, en daar hebben ze nieuwe accesoires + prijzen toegevoegt, een paar :
Microsoft - HDMI AV Cable (Xbox 360) ¤49,98
Microsoft - HD DVD Drive (Xbox 360) ¤199,98
Microsoft - Memory Unit - 256 MB (Xbox 360) ¤54,99
Microsoft - Wireless Headset (Xbox 360) ¤49,98
Microsoft - Wireless Racing Wheel (Xbox 360) ¤99,98
Als jij en ik kopen zitten we al op 2quote:Op zondag 3 september 2006 19:15 schreef Wessiej het volgende:
Ja en het mooie is, zuiderpark doet nu een inkoop actie, hoe meer mensen het kopen hoe goedkoper die wordt, moet je even hier in vullen als je meedoet: http://www.zuiderpark-computers.nl/forum/viewtopic.php?t=1634
Tussen de 10 en de 14 mensen = 84,99
Ik wacht totdat er 10 mensen hebben besteld.
Vooral omdat de 360 geen HDMI uitgang heeftquote:Op zondag 3 september 2006 19:40 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Veel mensen zullen wel blij zijn om die HDMI kabel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |