Ik was in de demo al klaar met N3quote:Op zondag 3 september 2006 00:05 schreef Morthill het volgende:
Ik heb het even zoooo gehad met N3, na voor de 4e keer te zijn dood gegaan in het laatste level omdat er gewoon geen health potions droppen >_<
Prijsvraag op FOK!games al gezien?quote:Op zondag 3 september 2006 00:52 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik ben van plan om een premium pakket te kopen. Ik heb al gezien dat ik de Play and Charge Kit erbij moet hebben. Verder wil ik nog een extra controller.
Wat is nog meer noodzakelijk om de 360 in huis te halen?
Bijelkaar opgeteld kom ik al uit op een dikke 500 pleuro..
Ben van plan om een pakket te kopen met pro 6...zullen ze gelijk die gelijk samen in de aanbieding gooien met een console?
Nee, demo was leuk, en game is ook wel leuk, maar de frustratie van tijd tot tijd is echt om gek van te worden.quote:
Ik vond het echt verschrikkelijk.... maar ieder zijn ding tochquote:Op zondag 3 september 2006 09:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, demo was leuk, en game is ook wel leuk, maar de frustratie van tijd tot tijd is echt om gek van te worden.
Zeker, als het spel iets meer drops kende was het nog echt tof geweest ookquote:Op zondag 3 september 2006 09:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond het echt verschrikkelijk.... maar ieder zijn ding toch
G Demon Killed Sjotime with a headshotquote:
iemand daar al eens eerder wat besteld?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:04 schreef devv05 het volgende:
Pro Evolution Soccer 6 kun je gedurende dit weekend (dus alleen vanavond en zondag nog!) pre-orderen voor slechts 39.98 euro op deze site.
Lijkt me absoluut geen slechte deal! Ik heb net besteld
Nee, doch ik heb besteldquote:Op zondag 3 september 2006 10:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
iemand daar al eens eerder wat besteld?
Waarschijnlijk wel ja....... daarom ben ik zo blij dat er coop in het spel zitquote:Op zondag 3 september 2006 10:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
G Demon Killed Sjotime with a headshot![]()
Heb er ook nog nooit eerder besteld, maar wel gepre-orderedquote:
Blurr.... Soms gaat het wel erg ver met die blurr.... ach jah... Ik heb het spel in me pre-order staan... Ik wacht de reviews en demo wel af.quote:Op zondag 3 september 2006 10:33 schreef Chocobo het volgende:
GoW
[afbeelding]
Meer: http://'www.xboxyde.com/news_3420_en.html
Het zijn geen direct feed foto's hoor..... Heb in de demo ook geen blurr gezienquote:Op zondag 3 september 2006 10:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Blurr.... Soms gaat het wel erg ver met die blurr.... ach jah... Ik heb het spel in me pre-order staan... Ik wacht de reviews en demo wel af.
Ja idd, voor 40 euro ben ik wel bereid te gokkenquote:Op zondag 3 september 2006 10:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heb er ook nog nooit eerder besteld, maar wel gepre-orderedKon het niet laten voor zo'n prijs en het zal vast wel goedkomen.
Let op voor degene die 'm nog voor de actieprijs willen dat vandaag de laatste dag is.
Nu dus wel.quote:Op zondag 3 september 2006 10:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het zijn geen direct feed foto's hoor..... Heb in de demo ook geen blurr gezien![]()
Precies, in het ergste geval heb je 'm pas een paar dagen na de releasedatum. Het is trouwens de enige game die er zo goedkoop is, de rest heeft normale of zelfs dure prijzen.quote:Op zondag 3 september 2006 10:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja idd, voor 40 euro ben ik wel bereid te gokken
Bij Dimension Plus is 'ie 49 nogwat, dan neem ik liever het zekere voor het onzekerequote:Op zondag 3 september 2006 11:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Precies, in het ergste geval heb je 'm pas een paar dagen na de releasedatum. Het is trouwens de enige game die er zo goedkoop is, de rest heeft normale of zelfs dure prijzen.
Wat had je dan verwacht? Aliens met sfeerverlichting?quote:Op zondag 3 september 2006 11:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Gears of War ziet er echt zo sfeervol uit!
niet dus
Ik kan er wel mee leven als ie 1 of 2 dagen later aankomt, zal het tegen die tijd toch weer druk met school hebben. Overigens is ie bij Nedgame ook 41 euro ofzo.quote:Op zondag 3 september 2006 11:20 schreef twi het volgende:
[..]
Bij Dimension Plus is 'ie 49 nogwat, dan neem ik liever het zekere voor het onzekere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |