abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:24:19 #1
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_41390645
Ik noem een
- Tweede Maasvlakte
- Betuwelijn
- Hogesnelheidslijn

Er zullen er wel meer zijn. Hoe kan het zo zijn dat het soms ruim 15 jaar duurt voor zoiets een keer gebouwd is? Dat is toch abnormaal lang, of ben ik nou gek? Is dat in andere landen ook zo, of zijn die daadkrachtiger? Wanneer je een goedgekeurd plan hebt zorg je toch dat dat zsm klaar is en in gebruik kan worden genomen?

Mijn klacht: Nederland is volgens mij te traag met dat soort dingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rio op 01-09-2006 11:52:21 (typo) ]
Ik heb al een boek.
pi_41390768
Iets bij Amsterdam CS
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_41390816
Omdat het werk stilgelegd word bij elke kever/mier/schildpad/kikker/restanten van oude nederzetting/dinobot
pi_41390957
Ik ben hard aan het werk voor a'dam cs, komt allemaal goed!
Stultorum infinitus numerus est
pi_41390977
Ja, de noord zuid lijn duurt ook nog wel ff .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:38:56 #6
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_41391008
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iets bij Amsterdam CS
Van die Noord-Zuidlijn heb juist ik het idee dat dat wel goed loopt, ook het bureaucratische traject dat er aan vooraf ging.
Ik heb al een boek.
pi_41391158
heheh, ik werk dus bij de N/Z lijn... Maar inderdaad, het loopt vrij aardig. Beetje uitloop (paar jaar) daargelaten
Stultorum infinitus numerus est
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:50:47 #8
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_41391199
Maar back on track, ik heb het idee dat dit in andere landen niet of nauwelijks aan de orde is. Vertragingen en zo; als Japan een nieuw vliegveld in zee wil hebben is het in mijn beleving een jaar of vijf later voltooid en in gebruik.
Ik heb al een boek.
pi_41391211
Probleem met de aanleg van spoor en metro e.d. is dat je in een stedelijke omgeving bezig bent en dat dat voor een behoorlijke overlast zorgt. In het buitenland gaat het ook niet sneller, in Boston zijn ze bv. al vanaf begin jaren '90 met de Big Dig bezig..

Leg gewoon al het verkeer in de buurt een paar jaar stil, schop alle omwonenden hun huizen uit en het gaat ongetwijfeld veel sneller...
quote:
Wanneer je een goedgekeurd plan hebt zorg je toch dat dat zsm klaar is en in gebruik kan worden genomen?
De maasvlakte is nog niet goedgekeurd...
pi_41391230
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:50 schreef Rio het volgende:
Maar back on track, ik heb het idee dat dit in andere landen niet of nauwelijks aan de orde is. Vertragingen en zo; als Japan een nieuw vliegveld in zee wil hebben is het in mijn beleving een jaar of vijf later voltooid en in gebruik.
In the 1960s, when the Kansai region was rapidly losing trade to Tokyo, planners proposed a new airport near Kobe and Osaka.

Construction started in 1987. [....] Opened on September 4, 1994,


Dat heeft ook wel iets langer geduurd dus.
pi_41391247
Nederland = Bureaucratie = langzaam.
Tel daar de zeikende boeren en bewoners nog bij op en je hebt de reden
pi_41391908
Geloof dat dat wel redelijk normaal is. Er zijn uiteraard wel uitzonderingen (Dubai), waar ze 24/7 driftig in de weer zijn. Doen ze in Nederland geloof ik niet toch?

@ ixio; was die big dig al niet geopend? Dacht dat ze er steeds bezig zijn omdat dat ding zo lek als een mandje is
pi_41393664
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:53 schreef PAA-053 het volgende:
Nederland = Bureaucratie = langzaam.
Tel daar de zeikende boeren en bewoners nog bij op en je hebt de reden
Yegh...al die mensen met rechten die menen er iets mee te mogen doen.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_41393813
Al die meerjarige bouwprojectjes zijn een prima middel om de werkeloosheid de kop in te drukken. Gewoon iedere werkloze verplicht daaraan mee laten werken en er zijn 2 vliegen in 1 klap gevangen
bla
blabla
blablabla
blablablabla
pi_41396361
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:38 schreef Rio het volgende:

[..]

Van die Noord-Zuidlijn heb juist ik het idee dat dat wel goed loopt, ook het bureaucratische traject dat er aan vooraf ging.
er waren vet veel lekkages... daarom duurde het zo lang,

de A9 doortrekken bij alkmaar richting heerhugowaar duurt ook best lang, (hele oost ring ligt in puin).
pi_41396633
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:24 schreef Rio het volgende:
Mijn klacht: Nederland is volgens mij te traag met dat soort dingen.
Eens, ik erger me dood aan bijvoorbeeld wegwerkzaamheden in Den haag. Er moesten nieuwe tramperrons komen en dergelijke, daar zijn ze gewoon 1,5 jaar mee bezig geweest.

En is het ene af, gaan ze door met het volgende...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 1 september 2006 @ 15:58:56 #17
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_41396687
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:52 schreef ixio het volgende:

[..]

In the 1960s, when the Kansai region was rapidly losing trade to Tokyo, planners proposed a new airport near Kobe and Osaka.

Construction started in 1987. [....] Opened on September 4, 1994,


Dat heeft ook wel iets langer geduurd dus.
Oh, okay. Dus we zijn niet abnormaal traag? Beginnen we uberhaupt overal gewoon 20 jaar te laat mee? (ik noem een hogesnelheidslijn)
Ik heb al een boek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')