Van die Noord-Zuidlijn heb juist ik het idee dat dat wel goed loopt, ook het bureaucratische traject dat er aan vooraf ging.quote:
De maasvlakte is nog niet goedgekeurd...quote:Wanneer je een goedgekeurd plan hebt zorg je toch dat dat zsm klaar is en in gebruik kan worden genomen?
In the 1960s, when the Kansai region was rapidly losing trade to Tokyo, planners proposed a new airport near Kobe and Osaka.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:50 schreef Rio het volgende:
Maar back on track, ik heb het idee dat dit in andere landen niet of nauwelijks aan de orde is. Vertragingen en zo; als Japan een nieuw vliegveld in zee wil hebben is het in mijn beleving een jaar of vijf later voltooid en in gebruik.
Yegh...al die mensen met rechten die menen er iets mee te mogen doen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:53 schreef PAA-053 het volgende:
Nederland = Bureaucratie = langzaam.
Tel daar de zeikende boeren en bewoners nog bij op en je hebt de reden
er waren vet veel lekkages... daarom duurde het zo lang,quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:38 schreef Rio het volgende:
[..]
Van die Noord-Zuidlijn heb juist ik het idee dat dat wel goed loopt, ook het bureaucratische traject dat er aan vooraf ging.
Eens, ik erger me dood aan bijvoorbeeld wegwerkzaamheden in Den haag. Er moesten nieuwe tramperrons komen en dergelijke, daar zijn ze gewoon 1,5 jaar mee bezig geweest.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:24 schreef Rio het volgende:
Mijn klacht: Nederland is volgens mij te traag met dat soort dingen.
Oh, okay. Dus we zijn niet abnormaal traag? Beginnen we uberhaupt overal gewoon 20 jaar te laat mee? (ik noem een hogesnelheidslijn)quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:52 schreef ixio het volgende:
[..]
In the 1960s, when the Kansai region was rapidly losing trade to Tokyo, planners proposed a new airport near Kobe and Osaka.
Construction started in 1987. [....] Opened on September 4, 1994,
Dat heeft ook wel iets langer geduurd dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |