Ach, het kan nog wel eens leuk worden tussen Semih en e10. Vandaar dat e10 er van mij nog wel even in mag blijvenquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:45 schreef TheVulture het volgende:
Die Etienne moet er gewoon uit.... niet te filmen hoe die opgeschoten puber de big-shot uit loopt te hangen.. ook dat knijpen in die billen van Sab net... ongelofelijk
HEEJ dat wilde ik net zeggen!quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:49 schreef the_hunter het volgende:
Sjesus wat is FOK! ontzettend langzaam zeg
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:49 schreef the_hunter het volgende:
Sjesus wat is FOK! ontzettend langzaam zeg
Is volgens mij in de eerste dagen al geberud als k me niet vergis hoorde ik e10 daarover praten.. "Mich was naakt in de douche..hij kwam binnen..bekijk der ff..zei ow sorry.. en ging weer wegquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:51 schreef Felixje het volgende:
Monique gaat douchen. E10 voelt temp water .. en zegt: ik sou hum ieets kauwer sjetten as ik jouw waz.
( natuurlijk is ie er weer als de kippen bij nu M gaat douchen.)
wat gaat Micheline eigenlijk doen als E10 haar komt beloeren?
Hij heeft zijn hulp aangeboden om de verf uit d'r haar te spoelen, en zo te zien is die hulp hard nodigquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:52 schreef Snoet123 het volgende:
Die E10 durft Sabrina nog geen 5 tellen alleen te laten hé !!
Ze zou eens andermans piemel moeten zien![]()
dat is moniquequote:Op vrijdag 1 september 2006 11:53 schreef rubstar het volgende:
ik zou helemaal doodziek worden van iemand zoals E10.. overal waar je heen gaat gaat hij ook heen.... laat Saatje nou ff lekker alleen der haar fixen gast!
dus niet.... sabrina is het blondje waar E10 achteraan huppeld.quote:
Te erg, ik geloof niet dat hij die zelf heeft gekocht, moet ie wel van een meisje hebben gekregen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |