Je hebt het vrij goed gehoord. Alleen bedoelde ze met dat misgaan eerder haar hoofdhaar dat helemaal uit vorm ging en later zelfs ging uitvallen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:52 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Monique vroeg aan BB of ze vitamine b mocht, want dat slikte ze heel veel. Da was begonnen met haar zwangerschap en toen ging het op een gegeven moment mis. Toen kreeg ze ook haaruitval. Zoiets vertelde ze. Daarom dacht ik aan een miskraam![]()
Iemand die het beter gehoord heeft?
Ja zo had ik het ook begrepen iddquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt het vrij goed gehoord. Alleen bedoelde ze met dat misgaan eerder haar hoofdhaar dat helemaal uit vorm ging en later zelfs ging uitvallen.
Yep en goeie leraar!quote:
quote:
Welk boek ging het over ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:59 schreef Terreros85 het volgende:
klinkt als een interessant boek
De duivel en het meisje van Paolo Coelho, lijkt me een heel goed boekquote:
Het verschil in niveau is schrikbarend.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:02 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
De duivel en het meisje van Paolo Coelho, lijkt me een heel goed boek![]()
Zulke gesprekken zullen de kampers nooit voeren
Daar gaat het over borstvergrotingen en of ze er "goed" uitzien zonder make-upquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:02 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
De duivel en het meisje van Paolo Coelho, lijkt me een heel goed boek![]()
Zulke gesprekken zullen de kampers nooit voeren
quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:03 schreef Bar_en_Boog het volgende:
@Felixje: lees de handleiding even; je kunt ook een post WIJZIGEN en dan kan je net zo lang op de zelfde plaats blijven proberen tot het werkt.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |