Dat zal niet echt gelden voor Tijnquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zal niet echt gelden voor Tijn
Ze hebben het geluid idd dichtgezet (ook een soort censuur)quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:36 schreef Felixje het volgende:
Stream 1 en 2 geen geluid.
Was net goed te zien dat Monique ? bloot slaapt gaat die camera weg (:
Omdat hij gisternacht nogal gezopen heeftquote:
O...quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omdat hij gisternacht nogal gezopen heeft
als ie maar niet te lang kijkt anders wordt ze mischien zwangerquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:39 schreef Felixje het volgende:
Stream 1 E10 beloert Sabrina .. echt walgelijk ( Nog steeds geen geluid) (:
Om erger te voorkomen is dat nog niet zo'n gek idee...quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:41 schreef D.Rose het volgende:
Het zal toch niet zo zijn dat de bewoners E10 niet gaan nomineren?
hoeveel heeft ie gezopen? en was hij ngo irritant geworden ofzo?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omdat hij gisternacht nogal gezopen heeft
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:42 schreef Felixje het volgende:
Hij heeft een uur lang de verbrande (.)(.) van Monique Sabrina met kucht gewapperd ! ( Tijn)
Ik weet niet precies hoeveel ze hadden (wijn iig) maar Tijn had m aardig op als ik de COS van vannacht mag gelovenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:42 schreef Sassefras het volgende:
[..]
hoeveel heeft ie gezopen? en was hij ngo irritant geworden ofzo?
hoeveel drank hebben tijn en rik eigenlijk gekregen?
Volgens mij viel het wel mee. Hij wou aan de zuip maar toen verbrande Monique zich in de douche ! Zie de nachtchat. ( Volgens mij mag een douchekraan nooit zo zijn dat je je verbranden kunt) .quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:42 schreef Sassefras het volgende:
[..]
hoeveel heeft ie gezopen? en was hij ngo irritant geworden ofzo?
hoeveel drank hebben tijn en rik eigenlijk gekregen?
60 graden is wel heet hoor....quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:45 schreef Felixje het volgende:
[..]
Volgens mij viel het wel mee. Hij wou aan de zuip maar toen verbrande Monique zich in de douche ! Zie de nachtchat. ( Volgens mij mag een douchekraan nooit zo zijn dat je je verbranden kunt) .
Volgens mij moet je er gewoon koud water bij doen ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:45 schreef Felixje het volgende:
[..]
Volgens mij viel het wel mee. Hij wou aan de zuip maar toen verbrande Monique zich in de douche ! Zie de nachtchat. ( Volgens mij mag een douchekraan nooit zo zijn dat je je verbranden kunt) .
welke van de 4??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |