Vrouwen verneuken het altijd.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:18 schreef Lucille het volgende:
Ik dacht dat alleen Eva van die appel gegeten had, maar echt bijbelvast ben ik niet.
Het zijn altijd de vrouwen die het voor de rest verneukenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:18 schreef Lucille het volgende:
Ik dacht dat alleen Eva van die appel gegeten had, maar echt bijbelvast ben ik niet.
ja dan waren we allemaal nog apenquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:58 schreef Supersoep het volgende:
Was het maar een banaan die ze had gepakt. Dan was de bijbel tenminste nooit zo serieus genomen.
I <3 bash.orgquote:<WiLdSeXyPrInCeSs> i luv guyz where would they be wifout us gals???
<XeNoX> Still in the Garden Of Eden you gullible bitch.
Ik ben absoluut niet bijbels en heb nooit opgelet bij godsdienst, maar volgens mij zei god niet, nadat Eva van de appel had gegeten "Trek een broek aan".quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:14 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Had de halve wereld op haar blote kutje of lulletje gelopen.
Adam en Eva: " BEDANKT HOOR ! "![]()
Blijf er dan vanaf met je poten man, want ik wil bloot zien. GVD.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:21 schreef De_Groentenboer het volgende:
Als jij Erika Terpstra nakend wilt zien heb je toch een ernstige kronkel in je kop..
Daar heb je een punt...quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:21 schreef De_Groentenboer het volgende:
Als jij Erika Terpstra nakend wilt zien heb je toch een ernstige kronkel in je kop..
't Was dan ook geen appelquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:18 schreef Lucille het volgende:
Inderdaad....true paradise!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:38 schreef Clourhide het volgende:
Dan hadden ze het eeuwige leven gehad, zich nooit voortgeplant, en hadden wij met zijn allen niet bestaan. Zo.
Whoohoo, geen noobs!!!!quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:38 schreef Clourhide het volgende:
Dan hadden ze het eeuwige leven gehad, zich nooit voortgeplant, en hadden wij met zijn allen niet bestaan. Zo.
Oooow,..dacht dat met die 2 de mensheid was onstaan. Vond het al zo vreemd,..want ze kregen 2 zonen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:38 schreef Clourhide het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |