Dus jij zoekt het adres van Glasschadebedrijf Ed Klinkel op door middel van heel hard te voelen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
onzin. Een telefoonboek lees je niet.
Nee. Zulke dingen zoek je op internet op, prutser.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dus jij zoekt het adres van Glasschadebedrijf Ed Klinkel op door middel van heel hard te voelen?
![]()
Nee, ik kijk op www.telefoongids.nl. Het telefoonboek gebruik ik voor mijn tafel, zodat mijn ontbijtborden niet op de grond vallen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dus jij zoekt het adres van Glasschadebedrijf Ed Klinkel op door middel van heel hard te voelen?
![]()
Nee, hij heeft gelijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:22 schreef remlof het volgende:
lees·boek (het ~)
1 boek dat men voor zijn genoegen leest
2 boek dat op leesbare, eenvoudige manier een of ander vak behandelt
Misschien moet TS eens wat vaker een woordenboek lezen
Volgens mij bedoel je raadplegen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:22 schreef remlof het volgende:
lees·boek (het ~)
Inderdaad.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je raadplegen.![]()
![]()
Dan is het doel informatie opdoen, niet vermaakt worden dmv een verhaal met karakters enzoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee, hij heeft gelijk.
Sommige mensen lezen studieboeken voor hun genoegen, is het dan ineens een leesboek?
Leesboeken zeggen is gewoon stom.
Dit duidt alleen maar de grootte van het probleem aan, niet dat de TS dom is. Zoek bijvoorbeeld de afkorting TS maar eens op, dan weet je hoe matig een woordenboek eigenlijk is aangepast aan echte taal (daarmee doelend op taal die in de praktijk gebruikt wordt.)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:22 schreef remlof het volgende:
lees·boek (het ~)
Nee hoor.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:58 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nee hoor.
Je hebt leesboeken, stripboeken, prentenboeken, luisterboeken, enz.
Niks stoms aan.
Onopgeleid stuk vreten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:58 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nee hoor.
Je hebt leesboeken, stripboeken, prentenboeken, luisterboeken, enz.
Niks stoms aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |