Op kistjes, maar hij staat ook regelmatig op de stoep, terwijl ome Koos op de weg staat...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:22 schreef sander89 het volgende:
Ik wist dat die André van der Toorn klein was, maar dat die op een kist gaan staan slaat op alles![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Yup, helaas zonder team van wegmisbruikers erbij waardoor we het met de camerakunsten van de politieagenten moeten doen, gefilmd met de onboard camera van de videoautoquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:16 schreef sander89 het volgende:
Vanavond achtervolging en crash van de Porsche![]()
Spectaculaire beelden ja, zal wel een gestolen Porsche zijnquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:16 schreef sander89 het volgende:
Vanavond achtervolging en crash van de Porsche![]()
Ik gok dat je nog een half uur moet wachten!quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:44 schreef sander89 het volgende:
Is nu reclame zo zal de Porsche wel komen.
Uiteraardquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik gok dat je nog een half uur moet wachten!
Ze deden net of die daihatsu een heen probleem wasquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Uiteraard
De hele week al reclame voor gemaakt, dus dat zal wel vlak voor het einde komen zodat iedereen het programma uitzit
Hmm.. viel me mee. Best heftig. Zeker geining omdat ik daar op de A7 dagelijk rijquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:16 schreef Gunner het volgende:
Ze zitten je nu al 10x te teasen met die Porsche. Zal uiteindelijk wel geen hol voorstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |