Versta je dat nietquote:Op zondag 27 januari 2008 21:25 schreef TornadoDK het volgende:
Die gast die gewoon limburgs blijft lullen![]()
Iemand die er zonder ondertiteling wat van verstaat?
Ik woon ook in Zuid-Oost brabant mischien scheelt dat.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:11 schreef Ephemera het volgende:
Ik verstond ook alleen 'teringlijer' en soortgelijke woorden.Verder kon ik er ook geen touw aan vast knopen.
Ik verstond het juist heel goed (woon 2 dorpen verderopquote:Op maandag 28 januari 2008 11:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Versta je dat nietZo plat Limburgs was het niet bepaald.
Ja hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 21:25 schreef TornadoDK het volgende:
Die gast die gewoon limburgs blijft lullen![]()
Iemand die er zonder ondertiteling wat van verstaat?
En uiteindelijk blijkt dat mokkel wel Nederlands te verstaanquote:Op zondag 27 januari 2008 21:00 schreef BlaZ het volgende:
Net een politieagent die gewoon Duits gaat spreken tegen een Waal.
Ja inderdaad, maar dan nog. Je weet dat iemand Frans spreekt en dan ga je er maar Duits tegen sprekenquote:Op maandag 28 januari 2008 12:55 schreef Robar het volgende:
[..]
En uiteindelijk blijkt dat mokkel wel Nederlands te verstaan
mja... maar de beste man doet tenminste nog moeite met zijn Duits, Engels en Kleuterfrans! Die Fransoos/Belg is hier *&^% te gast en begint direct in het Frans te blèren. Probeer dan tenminste een woordje in het Engelsquote:Op maandag 28 januari 2008 13:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar dan nog. Je weet dat iemand Frans spreekt en dan ga je er maar Duits tegen spreken
Duits? Het was een gesprek als 'Bonjour. Your speed. Too schnell. Achtzig kilometers per hour.'quote:Op maandag 28 januari 2008 13:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar dan nog. Je weet dat iemand Frans spreekt en dan ga je er maar Duits tegen spreken
Hey, je reageert op een post van maandag. Is deze aflevering zondag ook al geweestquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Duits? Het was een gesprek als 'Bonjour. Your speed. Too schnell. Achtzig kilometers per hour.'
Jaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Duits? Het was een gesprek als 'Bonjour. Your speed. Too schnell. Achtzig kilometers per hour.'
Dat wijfquote:Op zondag 24 februari 2008 21:52 schreef thaduck het volgende:
Dat wijf van net danDie moeten ze onderweg gewoon in de sloot kieperen whehehe
En jammer genoeg dat ze geen opname hebben van die vent aan de telefoon, anders hadden ze die ook nog even kunnen helpen.
Maar hoe dat soort paupers die nog geen 380 euro boete kunnen betalen wel van die dikke auto's rijden is mij een raadsel
Dat wijf inderdaadquote:Op zondag 24 februari 2008 21:52 schreef thaduck het volgende:
Dat wijf van net danDie moeten ze onderweg gewoon in de sloot kieperen whehehe
En jammer genoeg dat ze geen opname hebben van die vent aan de telefoon, anders hadden ze die ook nog even kunnen helpen.
Maar hoe dat soort paupers die nog geen 380 euro boete kunnen betalen wel van die dikke auto's rijden is mij een raadsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |