Nou dat zal wel meevallen. Voordat E10 dat kleine lulletje tot formaatje lulletje heeft omgetoverd is Sabrina al opgedroogtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Het onderwerp seks komt weer eens langs. Sabrina laat merken dat ze toch wel een wilde is.
Etienne zegt dat hijgewoon in het huis zou neuken als hij er met zijn vriendin in zat.
Hmmm, voeg datgene over Etienne en Sabrina samen en we kunnen nog wat verwachten.
Mooi streepje ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
Voor iemand met zulke dikke zwarte haren heeft ze een keurige bijgewerkte muts
Die had ie laatst ook al aanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Tijn heeft weer een nieuw shirt: "I hate my clothes, can you help me undress"
Zomaar een keer niets anaals
ja, ik zal nog meer gaan streamenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:24 schreef iam_Tasja het volgende:
moet je echt beter opletten D.Rose
Hij weet 't waarschijnlijk zelf nog niet, maar gaat in deze BB zekers uit de kast komenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Tijn heeft weer een nieuw shirt: "I hate my clothes, can you help me undress"
Zomaar een keer niets anaals
Dachten we van Joost ook, maar die heeft het ook al die maanden weten te onderdrukken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:27 schreef iam_Tasja het volgende:
[..]
Hij weet 't waarschijnlijk zelf nog niet, maar gaat in deze BB zekers uit de kast komen![]()
Dat viel mij ook al op ja. Doet ze wel erg vaakquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
Marcie ligt weer tegen het dekbed aan te rijen
Viel mij ook op, ik denk het welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Wat is het rustig in dit topic. Heeft iedereen het opgegeven na de down-tijd van FOK?
nee nog nie maar val veel te vaak in slaapquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Viel mij ook op, ik denk het wel
Ik heb van ellende de Story gelezen, dat zegt genoeg toch.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Wat is het rustig in dit topic. Heeft iedereen het opgegeven na de down-tijd van FOK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |