In een flat?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:49 schreef Cis het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar.
Ik ga zelf op Kopspoor wonen, en de 4 keer dat ik er ben geweest (1 keer op zaterdag om 22:45) vond ik er eigenlijk niks bijzonders. Er stond alleen wat grof vuil langs de kant van de straat (op meerdere plaatsen btw), maar goed, daar lig ik nog niet van wakker
Ik ga wonen in Kopsoor, west-Schollevaar is dat geloof ik. Vlak achter de singel en het industrieterreinquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar?
Zo erg is het ook weer niet hoor.Het is alleen wel de slechtste wijk van Capelle. Alhoewel op sommige gebieden Oostgaarde wel erger zal zijn.
Schollevaar valt anders over het algemeen wel mee hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:26 schreef Cis het volgende:
[..]
Ik ga wonen in Kopsoor, west-Schollevaar is dat geloof ik. Vlak achter de singel en het industrieterrein
Portiekwoning btw...
Zeg je nu, nadat ik mijn zorgen op tafel gooide...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:39 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Schollevaar valt anders over het algemeen wel mee hoor.
Inderdaadquote:Op donderdag 13 november 2008 11:06 schreef Lauriette91 het volgende:
Capelle topic hoort niet dood te zijn
quote:Opdonderdag 13 november 2008 11:38 schreef Merkie het volgende:
's Graveland is nep-Capelle, het grenst er nauwelijks aan.
Jazeker, maar tegenwoordig woonachtig in het bruisende Middelwateringquote:Op donderdag 13 november 2008 11:45 schreef padlarf het volgende:
[..]
![]()
Jij komt zeker uit schollevaar
Middelwatering is wel okequote:Op donderdag 13 november 2008 12:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jazeker, maar tegenwoordig woonachtig in het bruisende Middelwatering. Skolla net op tijd verlaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |