Is dit nu als grap bedoeld ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:59 schreef FortunaHome het volgende:
Die hier allemaal in sittard komen parkeren...
Ik ben dus vergunninghouder om op een grote parking in de binnenstad te mogen staan als bewoner. Ik heb dus ook een pasje waarmee ik de slagbomen open kan maken ook als er VOL staat...
Maar dat gaat dus niet omdat die achterlijke moffen allemaal in een rijtje voor de slagboom gaan staan terwijl er VOL staat...
Moraal van het verhaal... De stinkmoffen blokkeren mijn doorgang naar MIJN parkeerplaats...
En nu die fietsen terug![]()
Nee jij brengt de sfeer hierquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:07 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Is dit nu als grap bedoeld ?
Moet ik hier om lachen ?
nou vooruit
ha
zo ook weer gehad
Kan niet een turk komt nooit bij de kassa die steelt altijdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee jij brengt de sfeer hier![]()
Ik ken een mop: Komt een turk bij de kassa !
![]()
![]()
![]()
Ik ga geen 50 km naar mijn werk fietsen en dan weer terugquote:
Ik ken wel Kfc maar fscquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:14 schreef postmortum het volgende:
zeg bij fsc speelt ook een duitser![]()
En denk jij dan te kunnen parkeren, als er VOL staat? Of worden er plekken voor verguninghouders open gelaten? Da's zonde, dan kunnen beter die Duitsers daar parkeren.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:59 schreef FortunaHome het volgende:
Die hier allemaal in sittard komen parkeren...
Ik ben dus vergunninghouder om op een grote parking in de binnenstad te mogen staan als bewoner. Ik heb dus ook een pasje waarmee ik de slagbomen open kan maken ook als er VOL staat...
Het heet een parkeergarage verdommequote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:59 schreef FortunaHome het volgende:
alle 5 is een betere optiequote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:48 schreef FortunaHome het volgende:
JA er zijn idd 10 plekken voor vergunninghouders... en als daar een mof op gaat staan dan steek ik serieus zijn banden lek... alle 4
Ik ken een mop. Er was eens een eerlijke turk!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee jij brengt de sfeer hier![]()
Ik ken een mop: Komt een turk bij de kassa !
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |