Hebben ze hem hier nog steeds dan? Maarja als je dan toch in Alphen ben kan je mijn 2e SR wel ophalen, anders moet ik hem toch retourenquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:51 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Met je OV naar alphen, en dan de MM in
Of je doet 'm gewoon op de post natuurlijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:02 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Hebben ze hem hier nog steeds dan? Maarja als je dan toch in Alphen ben kan je mijn 2e SR wel ophalen, anders moet ik hem toch retouren
Had je gisteren moeten doen Gijsquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overal uitverkochtGa m nu bestellen bij Dimension Plus en dna hoop ik m volgende week ergens binnen te krijgen.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overal uitverkochtGa m nu bestellen bij Dimension Plus en dna hoop ik m volgende week ergens binnen te krijgen.
Dus Roy.. ff op de trein springen.. maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:02 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Hebben ze hem hier nog steeds dan? Maarja als je dan toch in Alphen ben kan je mijn 2e SR wel ophalen, anders moet ik hem toch retouren
Wie nog meer dan?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die paar dagen extra kan ik nog wel wachten, Kameo ligt ook op me te wachten
Das denk ik wel de maxquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:37 schreef Frasier het volgende:
Hoeveel sterren kan je trouwens krijgen? Ik had er net 5. Best wel een chaos.
5 is de max inderdaad. Dan krijg je ook de FBI achter je aan. Op een gegeven moment heb je een missie waarbij je ff wat drugs terug gaat pikken bij de politie. Dan blaas je een politiebureau half op en dan moet je met die vrachtwagen een stuk door de stad toeren met die kamikaze FBI's achter je aan en overal SWAT op de weg.. geen pretjequote:Op zaterdag 2 september 2006 19:37 schreef Frasier het volgende:
Hoeveel sterren kan je trouwens krijgen? Ik had er net 5. Best wel een chaos.
Die wagens vind je in de garages of bij je thuis.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:12 schreef Mister_T het volgende:
Net demolition derby activity uitgespeeld, 2 nieuwe wagens unlocked, waar kan ik ze vinden?
Net wel een stretch hummer limo gejat
Blijven die daar permanent?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:28 schreef nicomart het volgende:
Die wagens vind je in de garages of bij je thuis.
Tenzij je ze verwijderd, maar ik begin verslaafd aan het spel te worden. Dus vanavond ga ik niet meer. UIt me werk vanochtend van 12 tot 8 gespeeld.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Blijven die daar permanent?
Zit trouwens op 32%
Ben wel toe aan potje multiplayer
het meeste is bullshit maar bij 911 komt er een ziekenwagen die je healt en bij de taxi komt er een taxi die je ergens heen brengt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:30 schreef Fliepke het volgende:
heb je een lijstje met nummers is wel handig
dus als je ze kapot rijd worden ze iin je garage gerespawnd ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:54 schreef Ipho het volgende:
[..]
Tenzij je ze verwijderd, maar ik begin verslaafd aan het spel te worden. Dus vanavond ga ik niet meer. UIt me werk vanochtend van 12 tot 8 gespeeld.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |