Ik heb em besteld bij Play asiaquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:46 schreef devv05 het volgende:
Ons FRS filiaal had vandaag precies 1 exemplaar binnengekregenGelukkig genoeg voor mij dus. Kostte daar 58,50 toch een nette prijs.
Nu maar even gaan spelen
handling is inderdaad perfect. beter dan ik van gta gewend ben!quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:49 schreef AgentOrange het volgende:
Ik heb de demo nog niet gespeeld (nog geen 360..), maar dit spel is voor mij wel een reden om er één te halen.
Wat ik me wel afvraag is hoe de handling van de auto's is. Dit bepaald voor mij enorm de 'speelvreugde' . Is die zoals GTA of Driver1? Of sturen de auto's voor geen meter. Ik kan hier eigenlijk niet zoveel over terugvinden in de topics.
Volgens mij heb je mij wel toch? Anders: Iphoquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:44 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik ga zo ff online mensen Gang invite sturen
Ziekquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:27 schreef MMaRsu het volgende:
Damn vette bak..Ik ben al wel ver. 43%.
Mwah heb em al sinds de 29e, heb toen de hele nacht zitten spelen, donderdag ook veel en vandaag ook weerquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ziek
Ik wil ook wel keer online proberen, mn gamertag is hetzelfde als mn username.
Wees blij, ik kan alleen in het weekend spelenquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:15 schreef LordVan het volgende:
Bleeeh, moet ik nog overwerken ook
Daar gaat mijn avondje SR.
Idd doe ik ook nooit. Winkels hebben hem zelfs ook nog vakerquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:51 schreef -Dries- het volgende:
Tip: koop niet online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |