Mmm tijd voor een Rotterdam-clanquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:29 schreef Emerica het volgende:
Ik heb me eigen gang met een maat gemaakt, The Amsterdam Ho' (spreek uit als Hos). Alleen toegangelijk voor Groot-Amsterdammers. Als je gewoon eens gezellig een potje wilt Saints Rowen moet je me maar even toevoegen op liveZeRo NL is de gamertag
![]()
Overigens een geweldig spel, vooral het tunen is leuk gedaan. Heb inmiddels mijn A-Team look-a-like bus gemaakt waarmee ik het onrecht waar mijn gang te maken krijg probeer te stoppen.. gesponsord door Wheel Woman uiteraard![]()
Ok.. jij speelt zeker 2x zo snel.. dus ik doe er een maand over voor de SP danquote:Op vrijdag 1 september 2006 03:17 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee.
Denk het niet, zit nu rond de 20%.
Vermaak me best met het spel.
Ik zit nu op 14%, maar als ik het allemaal zo lees hier moet ik nog veel meer doen, want je kan ook homies recruiten of zo, moet ik ook maar eens mee beginnen, en kettingen kopen, where the fuck!?? Dat schelden vind ik ook echt cool, ik ga als ik thuiskom ff snel een foto maken van me kerel, ik heb echt een zware badass mofo.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:05 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ok.. jij speelt zeker 2x zo snel.. dus ik doe er een maand over voor de SP dan![]()
Hij komt vandaag pas uit hoor.. in Alphen hadden ze hem gisteren nergensquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:34 schreef =HellFire= het volgende:
M'n Saints Row review, voor eenieder die nog wat meer leesvoer wil. Lijkt me stug, iedereen heeft de game al, maaar goed.
Oh, nou ja in dat geval; doe er je ding mee.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:38 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hij komt vandaag pas uit hoor.. in Alphen hadden ze hem gisteren nergens![]()
alweer??quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:34 schreef =HellFire= het volgende:
M'n Saints Row review, voor eenieder die nog wat meer leesvoer wil. Lijkt me stug, iedereen heeft de game al, maaar goed.
Geen probleem maar het is geen game invite hequote:
Wellicht.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:26 schreef devv05 het volgende:
Je cijfer is een puntje te laag, Hellfire
Waarom mag ik niet de Fok! gang joinen, kep je gister toegevoegd als friendquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Geen probleem maar het is geen game invite he. Ik invite je niet om online te komen spelen maar om de FoK! gang te joinen
Ik heb gisteren nog een beetje geld binnengehaald voor de F!T clan. wat kan je met dat 'clan geld' doen trouwens ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:44 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik ga zo ff online mensen Gang invite sturen
mag ik er ook nog bij?quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:26 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zal zo ff online komen, meer mensen zin om ff een potje deathmatch te doen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |