ik heb de mijne zo`n foute mogelijk gekleede en getatouteerd.quote:Op zondag 3 september 2006 14:44 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb nu bijna een volledige 'Impression' mannetje.
Mooie beige jas van 3000, mooie zwarte broek van 2500, nette zwarte schijnende schoenen van 2500.
En nog een mooie maffia hoed van 2000.
En dan nog allemaal gouden sieraden, ik ben de maffia van Stillwater.
klopt er is een max.. eerst 2.000 dan 4.000 en ik zit nu op 8.000 max..quote:Op zondag 3 september 2006 15:19 schreef devv05 het volgende:
In je Crib kun je dat geld gewoon ophalen, misschien dat er een maximum bedrag is wat je er op kunt slaan, dat weet ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen gebruik pls spoiler tags voor missies enzo, er zijn nog mensen die ze nog niet gespeeld hebben
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier wat leuke bekende characters.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Moet je je internet browser goed instellenquote:
En die cribs krijg je door de storyline verder te volgen neem ik aan?quote:16.000 is het maximale bedrag dat je bij je crib kan ophalen, maar hiervoor moet je eerst wel alle gangs verslaan en de andere cribs krijgen
Hoequote:Op zondag 3 september 2006 15:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Moet je je internet browser goed instellen![]()
Tja als het zo makkelijk zou zijn allemaalquote:Op zondag 3 september 2006 15:43 schreef Yankee_One het volgende:
hoe werken die hitman activities?ik activeer een target, maar kan hem vervolgens niet vinden op de map
Ja dat vond ik ook leuk, maar dat had ik ook al gezegd in de review.quote:
hmm dat wist ik al er wijst ook een blauwe pijl naar de achterkant van je bak.quote:Op zondag 3 september 2006 15:28 schreef MMaRsu het volgende:
16.000 is het maximale bedrag dat je bij je crib kan ophalen, maar hiervoor moet je eerst wel alle gangs verslaan en de andere cribs krijgen.
Overigens heb ik wat nieuws ontdekt, als je een winkel overvalt en je moet hun shit naar de pawnshop brengen, kun je dat doosje gewoon achterin de auto zetten. Ik eerst maar helemaal naar die pawnshop lopen ook
die pawnshop word gewoon aangegeven als routequote:Op zondag 3 september 2006 17:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hmm dat wist ik al er wijst ook een blauwe pijl naar de achterkant van je bak.
ik krijg alleen die pawnshop niet gevonden
ja klopt dan sta ik daar maar vervolgens heb ik geen idee waar ik het pakketje moet latenquote:Op zondag 3 september 2006 17:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
die pawnshop word gewoon aangegeven als route
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |