abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 september 2006 @ 12:52:19 #251
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41448599
Ik vond het al zo vreemd dat MMarsu nooit online was
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Toegevoegd
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_41448618
Daar waar de demo ophoud kan ik nu ook niet meer verder gaan in het volledige spel. Er staan wel van die missie icoontjes maar ik kan geen Y meer drukken als je de Vice Kings of Carnale missie wil doen. Is dit normaal ?
  zondag 3 september 2006 @ 12:53:55 #253
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41448636
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:53 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Daar waar de demo ophoud kan ik nu ook niet meer verder gaan in het volledige spel. Er staan wel van die missie icoontjes maar ik kan geen Y meer drukken als je de Vice Kings of Carnale missie wil doen. Is dit normaal ?
Waarschijnlijk moet je eerst respect opbouwen, ga wat activities doen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 3 september 2006 @ 12:54:49 #254
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41448658
Oh, ik heb trouwens alle insurance fraud activities af
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Waar vind ik trouwens een brandweerwagen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_41448728
Demo-derby uitgespeeld
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_41448792
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:25 schreef MMaRsu het volgende:
Jogy / Fliepke stuur mij ff een vriend invite dan kan ik jullie inviten voo de Fok! clan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik voeg jou zometeen ook even toe aan mijn friendslist.

mijn live nickname : TheMan83
pi_41448795
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:51 schreef MMaRsu het volgende:
Maar ik zou zeggen, gebruik de custom playlist functie om je eigen muziek samen te stellen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. Via de mp3speler he
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hoe werkt dat precies dan? Moet ik dan echt muziek op mijn Xbox360 zetten, want nu stream ik alles via mijn PC en die kan ik volgens mij niet ingame oproepen.
pi_41448914
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:53 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Waarschijnlijk moet je eerst respect opbouwen, ga wat activities doen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Dat is het nu juist, er staat bij die missies dat je daarmee respect kan opbouwen. En ik heb alleen maar de snatch activity open staan waarbij je alleen wat kleingeld kan verdienen.
pi_41449187
En respect!
pi_41449249
quote:
Op zondag 3 september 2006 13:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Dat is het nu juist, er staat bij die missies dat je daarmee respect kan opbouwen. En ik heb alleen maar de snatch activity open staan waarbij je alleen wat kleingeld kan verdienen.
Doe 'm nou maar gewoon. Daar verdien je ook respect mee (in 't spel).
X
X
X
pi_41449429
quote:
Op zondag 3 september 2006 13:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Je kan alle activities spelen die in het spel zitten hoor. Rij eens de hele stad door zou ik zeggen.
Houd van een lijntje.
pi_41449745
hoe zit het met co-op, moet je dan 2 xboxen hebben of kan het op dezelfde console?
pi_41449773
quote:
Op zondag 3 september 2006 13:43 schreef CittaR het volgende:
hoe zit het met co-op, moet je dan 2 xboxen hebben of kan het op dezelfde console?
2 xboxen
  zondag 3 september 2006 @ 14:01:31 #264
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41450141
quote:
Op zondag 3 september 2006 13:01 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Hoe werkt dat precies dan? Moet ik dan echt muziek op mijn Xbox360 zetten, want nu stream ik alles via mijn PC en die kan ik volgens mij niet ingame oproepen.
Hmm weet ik eigenlijk niet, gebruik het nooit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik heb nu overigens de pimp kleding unlocked
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
  zondag 3 september 2006 @ 14:06:30 #265
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_41450268
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:01 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Hmm weet ik eigenlijk niet, gebruik het nooit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik heb nu overigens de pimp kleding unlocked
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Ah moet je die unlocken... hmm
Hoe zit dat eigenlijk met strakke pakken, waar kan ik die vinden?
pi_41450343
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 23:56 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb het verhaal iig uitgespeeld
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. Na de laatste cutscene m'n ene laatste save geladen en nu lekker alle activites uitspelen, alles unlocken enzo
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. Daarna begin ik een nieuwe game met een totaal ander character en na de patch ga ik me volledig op de MP richten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.

Er zit dus geen free roam in na het einde, maar daar is een reden voor. Vind het einde tof
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.

denk overigens niet dat het spel echt kort is, maar ik heb ongelofelijk veel kunnen spelen omdat ik ziek thuis zat. Ook s'nachts heb ik wel tot 3/4 uur gespeeld vaak
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. Ik heb de game sinds woensdag
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
hoezo geen free roam je bedoeld dat je na het uitspelen van de missies je niet meer in de wstad kan vertoeven en de rest van de activities uit te spelen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_41450434
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik luister veel K12, Klassik en Ezzy.

Vind het wel grappig om stennis te schoppen met blije muziek aan.
idd ik heb al die rodel muziek en easy listening shit gekocht.
echt geweldig
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  zondag 3 september 2006 @ 14:15:38 #268
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41450463
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:06 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ik heb een mooi pak gekocht bij Impressions ( de jas ), Branded ( shirt ), On the rag ( shirt met stropdas ).

Je kan geen complete pakken kopen, dus je moet mooi je eigen layers maken enzo
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

hoezo geen free roam je bedoeld dat je na het uitspelen van de missies je niet meer in de wstad kan vertoeven en de rest van de activities uit te spelen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Yup. Maar daarom zeg ik, ik gebruik gewoon mijn laatste save voor de laatste missie, en die ga ik dan ook niet doen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
pi_41450482
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:06 schreef Fliepke het volgende:

[..]

ja dat vind ik ook zo jammer alle winkels verkopen dezelfde shit en dus niet zoals in gta dat je ook echt een golfwinkel hebt enzo.

verder loop ik rond in het i love aisha shirt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_41450509
De winkels verkopen wel allemaal andere kleding hoor
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Binnenkort nieuwe kleding:
quote:
Eerste downloadable content van Saints Row bekend

Zaterdag 02 september 2006 - In de doosjes van Saints Row hebben sommige mensen al een extra kaartje kunnen vinden. Hierop staat vermeld dat er content te downloaden is van een Xbox 360 Kiosk of Xbox Live Marketplace. Deze content wordt in Amerika pas op 15 september uitgebracht waar de datum voor Europa nog onbekend is. Wij hebben de inhoud al voor jullie.

De content zal gratis zijn als je een memory unit meeneemt naar een Xbox 360 Kiosk. Je kunt dan alles voor niks naar je memory card kopiëren. Heb je die echter niet, zul je de volgende content van de Marketplace kunnen downloaden tegen betaling van een aantal Microsoft Points:

Clothing
Samurai Helmet
Leather Eye Patch
Fake Tuxedo Shirt
Short Sleeve Tropical Shirt
Spiked Leather Jacket
Leopard/Tiger Skin Boxers
Leather Chaps
Crazy Bunny Slippers
Skull Ring
Saints Row Medallion
Saints Row Wrist Band

Tattoos
Panther (Small)
Panther (Large)
Rattlesnake
Biohazard
Ankh
Spider

Wanneer de content dus in Europa uitkomt is nog niet precies bekend. Dit zal naar alle waarschijnlijkheid rond 15 september zijn wanneer de pack wel op de Amerikaanse Marketplace zou moeten staan. Ook voor de Xbox 360 kiosks geldt hetzelfde. Wat rest zijn nu nog wat screens die je hieronder kunt zien.
pi_41450516
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:15 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik heb een mooi pak gekocht bij Impressions ( de jas ), Branded ( shirt ), On the rag ( shirt met stropdas ).

Je kan geen complete pakken kopen, dus je moet mooi je eigen layers maken enzo
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[..]

Yup. Maar daarom zeg ik, ik gebruik gewoon mijn laatste save voor de laatste missie, en die ga ik dan ook niet doen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
hmm alle winkels die ik bezoek hebben het zelfde assortiment ?
pi_41450558
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

hmm alle winkels die ik bezoek hebben het zelfde assortiment ?
Klopt niet.
pi_41450753
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:19 schreef devv05 het volgende:

[..]

Klopt niet.
hmm dan zal ik nog eens goed kijken.

maar de frienly fire`s verkopen wel allemaal het zelfde
  zondag 3 september 2006 @ 14:36:03 #274
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_41450975
Ja maar dat is ook maar 1 keten, er zijn verschillende kledingzaken in SR
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  Redactie Games zondag 3 september 2006 @ 14:44:09 #275
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_41451157
Ik heb nu bijna een volledige 'Impression' mannetje
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.

Mooie beige jas van 3000, mooie zwarte broek van 2500, nette zwarte schijnende schoenen van 2500.

En nog een mooie maffia hoed van 2000.

En dan nog allemaal gouden sieraden, ik ben de maffia van Stillwater
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
.....Kennedy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop