Yuna, Peach en Laraquote:
Het is dus idd dat shitty bullshit einde dat op GAF stond een tijd terug?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:56 schreef MMaRsu het volgende:
Er zit dus geen free roam in na het einde, maar daar is een reden voor. Vind het einde tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
klopt.. soms zijn ze als je ze half kapot achterlaat nog wel half kapot in de garage, maar dan kan je m meteen fixen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 21:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dus als je ze kapot rijd worden ze iin je garage gerespawnd ?
Een anti-lag patch. Nu is het echt heel erg.quote:Op zondag 3 september 2006 09:01 schreef Chocobo het volgende:
Dat schieten is zoveel beter dan in GTA,.... erg cool. Qua sfeer levert het spel wel wat in op GTA,.... voor de rest vind ik de missies erg cool en afwisselend...... geweldig spelOnline nog niet geprobeerd,... maar wat voor een patch komt daarvoor uit dan?
Ah okquote:Op zondag 3 september 2006 09:44 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Een anti-lag patch. Nu is het echt heel erg.
zou fijn zijn, heb het 1 keer geprobeerd, maar het leek nergens opquote:Op zondag 3 september 2006 09:44 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Een anti-lag patch. Nu is het echt heel erg.
Jup, de fok clanquote:Op zondag 3 september 2006 04:02 schreef jogy het volgende:
Het topic niet doorgelezen maar is er al een guild achtig iets waar ik me kan aanmelden voor wat online 'wtfpwning'?
Kneusquote:Op zondag 3 september 2006 12:34 schreef Fliepke het volgende:
Tsss
Ik heb hier een kleurtje
Voeg mij maar toe
Juist! De On Foot besturing is geweldig. Maar vergeleken met GTA mis ik toch de wat diversere omgevingen, volgens mij is de stad ook best klein. Daarnaast vind ik ook de radiostations vreselijk kut, alleen maar bagger muziek.quote:Op zondag 3 september 2006 09:01 schreef Chocobo het volgende:
Dat schieten is zoveel beter dan in GTA,.... erg cool. Qua sfeer levert het spel wel wat in op GTA,.... voor de rest vind ik de missies erg cool en afwisselend...... geweldig spelOnline nog niet geprobeerd,... maar wat voor een patch komt daarvoor uit dan?
quote:Op zondag 3 september 2006 12:34 schreef Fliepke het volgende:
Tsss
Ik heb hier een kleurtje
Voeg mij maar toe
quote:
Bagger muziek? Ik vind de muziek geweldig! Maarja ik hou ook meer van een beetje underground hiphop en vette breakbeats, dus Kronic en K12 staan bij mij vaak aan.quote:Op zondag 3 september 2006 12:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Juist! De On Foot besturing is geweldig. Maar vergeleken met GTA mis ik toch de wat diversere omgevingen, volgens mij is de stad ook best klein. Daarnaast vind ik ook de radiostations vreselijk kut, alleen maar bagger muziek.
Verder is het een tof spel. Ideaal zoethoudertje voor de nieuwe GTA lijkt mij.
50 cent is ook baggermuziek. Laten we hopen dat GTA4 niet meer zo'n hiphop setting heeft.quote:Op zondag 3 september 2006 12:39 schreef MMaRsu het volgende:
MMaRsu NL
[..]
Bagger muziek? Ik vind de muziek geweldig! Maarja ik hou ook meer van een beetje underground hiphop en vette breakbeats, dus Kronic en K12 staan bij mij vaak aan.
Let maar op dat ze 50 cent in Gta4 stoppen met een nummer. Mainstream rommel..
Met Axl Rose als DJ ookquote:Op zondag 3 september 2006 12:45 schreef H.Flick het volgende:
Ik mis in SR echt een classic rock station of iets met de 70'ies/80'ies. In GTA:SA had ik ook altijd K-DST aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |