....kan hij met zijn gummetje sexen dan????quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Weet je wat t is. Ik gun iedereen sex met Sabrina, behalve Etiënne. Ik wil gewoon dat hij zo ontzettend door de mand gaat vallen.
Dat zei ze zelf ook al. Ze was zo goed als zeker dat haar relatie nu wel ten einde zou zijn. Sabrina ziet zichzelf dus weer als vrijgezel denk ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik de vriend van Sabrina was dan was het al uit geweest. Ten eerste dat gefrunnik aan babyface en ten tweede vin dik het niet zo prettig als mijn vriendin voor heel nederland even zegt dat ik een rotkop heb.
En daarom heb ik zo'n hekel aan dat kutwijf. Wel op alles en iedereen zeiken, maar ze durft helemaal niks in iemands gezicht te zeggen. Dat waardeer ik zo aan Tijn. Die is eerlijk en recht voor zijn raapquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:08 schreef Peter6000 het volgende:
Janine klaagt over dat er weer alleen cola besteld wordt.
Maar durft het niet aan naar de keuken te gaan, de bestellers hierop te attenderen.
Moest van BB, ik denk omdat ze dan alvast de bestelling kunnen doorvoeren door boodschappen te doen als de (ws. korte) opdracht gaat slagenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Oke... vreemdomdat ze weten dat er een opdracht komt
ahhh.. ik had niet meegekregen dat het van BB moestquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Moest van BB, ik denk omdat ze dan alvast de bestelling kunnen doorvoeren door boodschappen te doen als de (ws. korte) opdracht gaat slagen
Op stream 1 zag ik net de handjes van Etiënne in de liezen van Sabrina wrijven.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:10 schreef golfer het volgende:
Snurken met Hilde was een betere titel geweest.
Wat ligt dat mens op stream 1 te knorren.
Ach ja, relatie beëindigen via msn en sms is ook al heel normaal. Waarom niet via de nationale televisie hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:11 schreef scanman01 het volgende:
Dat zei ze zelf ook al. Ze was zo goed als zeker dat haar relatie nu wel ten einde zou zijn. Sabrina ziet zichzelf dus weer als vrijgezel denk ik.
Bovendien zou ik het als man persoonlijk vernederend vinden als m'n vriendin zich gewillig liet aanraken door zo'n gedrocht als Etiennequote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik de vriend van Sabrina was dan was het al uit geweest. Ten eerste dat gefrunnik aan babyface en ten tweede vin dik het niet zo prettig als mijn vriendin voor heel nederland even zegt dat ik een rotkop heb.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach ja, relatie beëindigen via msn en sms is ook al heel normaal. Waarom niet via de nationale televisie he![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Ach ja, relatie beëindigen via msn en sms is ook al heel normaal. Waarom niet via de nationale televisie he![]()
Ideetje voor John de Mol?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met Linda de Molquote:
Ze heeft het volgens mij best naar haar zinquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb zelden iemand zoveel pret zien hebben in het BB huis als Marcia
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB3108107.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb zelden iemand zoveel pret zien hebben in het BB huis als Marcia
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB3108107.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |