What he says ^^quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Joh, jij bent stoer en cool.
ik had jouw de tanden uit je smoel gemept voor de ogen van je ma en daarna je zusje geneuktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:04 schreef z22 het volgende:
Nu is het zo dat er bij ons op school 2 groepen zijn die elkaar over het algemeen niet uit kunnen staan. Een deel van mijn groep is laatst erg hard genaaid door de andere groep , waarna ik besloot ze terug te pakken. Bij een repetitie laatst wist ik dat zij de antwoorden al van te voren hadden dus had ik dit gemeld aan de leraar, gevolg; zij hebben allemaal een 1. K weet dat dit eigenlijk het breken van een ongeschreven regel is (geen klasgenoten vernaaien aan de leraren) maar is dit nou niet typisch een geval van "oog om oog, tand om tand"?
Toen een paar van die groep ons trouwens opwachtten om verhaal te halen hebben ze het geweten ook, maar dat doet er nu niet toe. Wat vinden jullie hier nou van ben ik fout bezig geweest (ja eigenlijk wel, maar in dit geval vond ik het een passende actie op wat zij hebben gedaan)?
Je vergeet de hond!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:11 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
ik had jouw de tanden uit je smoel gemept voor de ogen van je ma en daarna je zusje geneukt
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:06 schreef Damzkieee het volgende:
Whehe repetitie en de antwoorden al hebbendas zooo eerste klas middelbare school...
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:11 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
ik had jouw de tanden uit je smoel gemept voor de ogen van je ma en daarna je zusje geneukt
Wow .. dit zijn nou precies de intelligente reacties waar ik op gehoopt had :| Waarom reageer je eigenlijk als je er geen zinnig woord over te zeggen hebt?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:12 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een loser ben jij.
nsb-er.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:04 schreef z22 het volgende:
Bij een repetitie laatst wist ik dat zij de antwoorden al van te voren hadden dus had ik dit gemeld aan de leraar, gevolg; zij hebben allemaal een 1.
nééquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:15 schreef M-I-L-F het volgende:
'ik heb het tegen juf gezegd!!'
Je bent gewoon een snitch, in mijn hood weten ze daar wel raad mee.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:15 schreef z22 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wow .. dit zijn nou precies de intelligente reacties waar ik op gehoopt had :| Waarom reageer je eigenlijk als je er geen zinnig woord over te zeggen hebt?
Dit gaat trouwens wel wat verder dan een brugklas-vête voor alle grappemakers die daar opmerkingen over maakte ..
quote:K weet dat dit eigenlijk het breken van een ongeschreven regel is (geen klasgenoten vernaaien aan de leraren) maar is dit nou niet typisch een geval van "oog om oog, tand om tand"?
Lezen schijnt ook moeilijk te zijn. Er staat geloof ik dat er iets soortgelijks was geflikt.. ?quote:
bij ons heeft ooit een keer een gastje de hele klas verlult bij de leraar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:15 schreef M-I-L-F het volgende:
Dit is echt
té
brugklas..
'ik heb het tegen juf gezegd!!'
gha, ik kijk wel uit voor je hoodquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je bent gewoon een snitch, in mijn hood weten ze daar wel raad mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |