Was het Milica? Okee, neemt u mij niet kwalijk. Ik moest het op gehoor doen. Slecht gehoor dusquote:
ben je ook homo dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:11 schreef Canisfire het volgende:
Rik is iemand die er graag op los neukt en Milicia ook.
Hmmn waar zit die kapperszaak?
Idd. Vrouwen, licht eens toe.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:16 schreef toxikon het volgende:
ik ben geen meisje/vrouw maar ik begrijp er echt geen ene hol van dat sabrina niet gek wordt van dan volgzame hondje...
-10 voor marciaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:11 schreef scanman01 het volgende:
Rik: "Ik ga mteen liever BAM met de jongen naar bed. Dan weet ik meteen hoe het is."
Marlies: "Maar dan is de spanning eraf."
Rik: "Maar ik ga geen 3 maanden wachten"
Marcia: "Ik ook niet hoor"
Was dus Marcia niet, maar Milica. Waarom is dat trouwens een -10 danquote:
Nee maar Milicia zou het daar nog al leuk vinden.quote:
ja sorry zag het te laat.. van milica verw8 ik dat wel.. neej vind het absoluut een - puntquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dus Marcia niet, maar Milica. Waarom is dat trouwens een -10 dan
Voor mij eerder een +10, maar goed...
Ja vindt het wel okee als vrouwen van in de 20, maanden willen wachten voordat ze eindelijk 'hun lichaam prijs willen geven'quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ja sorry zag het te laat.. van milica verw8 ik dat wel.. neej vind het absoluut een - punt
-10 Milica (die komt dus nooit meer in de +...quote:
Ik hou ervan als vrouwen net zo zijn als mannen. Gelijkheid! Voor mij dus een +10quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
-10 Milica (die komt dus nooit meer in de +...
Ik zou er gek van worden. Zeker als je een vriend thuis heb zitten. maar aan de andere kant, ze zoekt het regelmatig ook zelf op natuurlijk.... dus tjah.....quote:
Je bedoelt Rik ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:19 schreef scanman01 het volgende:
Tijn heeft zich bij de underdogs gevoegd.
tjeh meningen verschillen he.. maar k ben niet opzoek naar een vrouw die na de eerste date met me het bed in duikt..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja vindt het wel okee als vrouwen van in de 20, maanden willen wachten voordat ze eindelijk 'hun lichaam prijs willen geven'Ik vind dat zó 1950.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |