OK, dan begreep ik het verkeerd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:28 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
huhwas dat nou voor rare opvatting? het enige dat ik zeg is: niet gelijk na de 1e date en als ZIJ pas na 3maanden wil, vind ik dat niet erg. Tuurlijk wil ik na 2maanden wel..
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:28 schreef Kinga het volgende:
Is dat echt Semih's broer hier?
Dat zal blijken als hij zn Fok shirt aanheeft op tv.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:28 schreef Kinga het volgende:
Is dat echt Semih's broer hier?
'Niet erg' is wel even wat anders als dat je het een pluspunt vindt (10 zelfs).quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:28 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
huhwas dat nou voor rare opvatting? het enige dat ik zeg is: niet gelijk na de 1e date en als ZIJ pas na 3maanden wil, vind ik dat niet erg. Tuurlijk wil ik na 2maanden wel..
JAtochquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die ontgaat je? Dus jij denkt dat mannen ook het liefst 3 maanden wachten?
Bloedmooie meid in de kroeg: "Zullen we lekker neuken?"
Jij: "Nee joh, dat doe ik pas na 3 maanden"
haha ik vond het -10. maar goed een bloedmooie meid in het cafe is een heel ander verhaal.. het ging mij over een relatie met een meid die je helemaal zag zitten. en als milica zo makkelijk is en wil na de eerst kop thee al met je naar bed zeg ik -10quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'Niet erg' is wel even wat anders als dat je het een pluspunt vindt (10 zelfs).
heheheh heb er al XP op geinstalleerdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:26 schreef Snoet123 het volgende:
Semih maakt zich zorgen om zn pc in handen van zn broer![]()
Broerrrrrrrrrrrr hoorde je dat
XP op een applequote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:34 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
heheheh heb er al XP op geinstalleerd
gnagna
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:34 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
gnagna
XP op een Mac.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:34 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
gnagna
Lijkt niet allen hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:34 schreef Snoet123 het volgende:
t lijkt of sabrina E10 nu toch echt negeert
dacht ik ook te zien maar ik volgde meer de stream met sjaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:34 schreef Snoet123 het volgende:
Wil wel gesponserd worden door FOK! dan, ga niet betalen voor een T-shirt en dan reclame maken voor niets. (jezus ben echt geintegreerd, denk alleen nog maar aan geldquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat zal blijken als hij zn Fok shirt aanheeft op tv.
Iddquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:34 schreef jeempie het volgende:
Het eten is op, iedereen heeft een gevulde maag.
Laat nou die weekopdracht maar beginnen.![]()
Ik wilde het net postenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:34 schreef jeempie het volgende:
Het eten is op, iedereen heeft een gevulde maag.
Laat nou die weekopdracht maar beginnen.![]()
het wordt pas echt eng als je ook vvd gaat stemmenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:36 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Wil wel gesponserd worden door FOK! dan, ga niet betalen voor een T-shirt en dan reclame maken voor niets. (jezus ben echt geintegreerd, denk alleen nog maar aan geld)
Nu dus niet meerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:34 schreef Snoet123 het volgende:
Daarom is hij ook zo bang!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:35 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
XP op een apple(zoveel verstand heb ik niej ervan maar dat gaat toch niet??)
pr@fok.nlquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:36 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Wil wel gesponserd worden door FOK! dan, ga niet betalen voor een T-shirt en dan reclame maken voor niets. (jezus ben echt geintegreerd, denk alleen nog maar aan geld)
Dat kan best hoor.quote:
Die kans acht ik klein, gelukkig maar, anders wordt FOK! nog traager dan dat het al is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:36 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
en je hebt bovendien dezelfde humor als je broer.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:36 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:37 schreef toxikon het volgende:
[..]
het wordt pas echt eng als je ook vvd gaat stemmen![]()
gaat prima!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:35 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
XP op een apple(zoveel verstand heb ik niej ervan maar dat gaat toch niet??)
Dat weet ik wel hoor. Ik bedoelde alleen dat ik t niet vond horen, hoor.quote:
Zat eerder aan m'n vriend Wilders te denkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:37 schreef toxikon het volgende:
[..]
het wordt pas echt eng als je ook vvd gaat stemmen![]()
paddestoeltjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:37 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina trapte Etienne bijna in zijn.... ja, wat eigenlijk
Andersom alleen nietquote:
Egbert motoriek minder begaafd ofzo.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:41 schreef scanman01 het volgende:
Egbert: "Wat ben je snel gewend aan een electrische tandenborstel, hè Mars? Ik heb mijn hele gehemelte open gestoten met dit rot ding"
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB310896.jpg]afbeelding][/URL]
Walibi probleemquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Egbert motoriek minder begaafd ofzo.
Heb je al gemaild naar PR@fok.nl ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:36 schreef buyukAbi het volgende:
Daar lijkt het wel op jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:44 schreef scanman01 het volgende:
Moeten ze nu echt de boodschappen gaan doorgeven zonder een opdracht te hebben gehad?
Het is Sabrina die het doet. Eerlijk is eerlijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:56 schreef Tamaartje het volgende:
Etienne kan ook geen 10 minuten van iemand afblijven he?
Inderdaad. Bewijst maar weer eens dat ze niet over bar veel hersencellen beschiktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is Sabrina die het doet. Eerlijk is eerlijk.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB3108101.jpg]afbeelding][/URL]
Net niet hoor.... toen deed ze niets en hij zat helemaal aan dr kont...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is Sabrina die het doet. Eerlijk is eerlijk.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB3108101.jpg]afbeelding][/URL]
Aanwezig zijn in het huis, verder niet zoveelquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:58 schreef scanman01 het volgende:
Doet Marcel eigenlijk wel eens iets?
...en zij liet het toe.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Net niet hoor.... toen deed ze niets en hij zat helemaal aan dr kont...
Waarom zeuren ze dan wel over Rik?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Aanwezig zijn in het huis, verder niet zoveel
Omdat ze zielig zijn?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Waarom zeuren ze dan wel over Rik?
Egbert doet ook helemaal niks hele dagen hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Waarom zeuren ze dan wel over Rik?
Ikhoop eigenlijk wel op wat meerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:58 schreef arneaux het volgende:
Sabrina zoekt 'm echt zelf op. Het mooiste scenario zou natuurljk zijn als Sabrina hem als broertje gaat zien.
Gaat ze hem ontmaagden danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop eigenlijk op seks tussen Etienne en Sabrina en dat Sabrina spijt krijgt en dan Etienne wil proberen te ontlopen![]()
wat wil ze dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:03 schreef the_hunter het volgende:
Sjaan: Ik heb geen alcohol, dus dan mag ik wel wat anders.
NEEHEE!!! Jij mag niks!
Roken en wijn zuipen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:05 schreef jeempie het volgende:
[[url=http://xs105.xs.to/xs105/06354/hildeslaaptalweer.jpg]afbeelding][/url]
Hilde slaapt alweer, doet ze wel eens wat anders?
staat die dan op de bestellijst?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:06 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia maakt een budgetaire afweging, waarbij de conclusie is dat ze beter geen auto kan nemen
Weet je wat t is. Ik gun iedereen sex met Sabrina, behalve Etiënne. Ik wil gewoon dat hij zo ontzettend door de mand gaat vallen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop eigenlijk op seks tussen Etienne en Sabrina en dat Sabrina spijt krijgt en dan Etienne wil proberen te ontlopen![]()
Als ik de vriend van Sabrina was dan was het al uit geweest. Ten eerste dat gefrunnik aan babyface en ten tweede vin dik het niet zo prettig als mijn vriendin voor heel nederland even zegt dat ik een rotkop heb.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:06 schreef GeKa het volgende:
Sabrina heeft toch een vriendje?
Ik kan mij niet voorstellen dat hij het leukt vindt dat die ... de hele tijd aan Sabrina zit.
Sabrina zou ook beter moeten weten, vind ik!
Ik hoop ook echt dat iedereen hem op den duur uit gaat kotsenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Weet je wat t is. Ik gun iedereen sex met Sabrina, behalve Etiënne. Ik wil gewoon dat hij zo ontzettend door de mand gaat vallen.
Volgens mij heeft Monique een vriend. Sabrina net weer niet ofzo geloof ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:06 schreef GeKa het volgende:
Sabrina heeft toch een vriendje?
Ik kan mij niet voorstellen dat hij het leukt vindt dat die ... de hele tijd aan Sabrina zit.
Sabrina zou ook beter moeten weten, vind ik!
Dat laatste was inderdaad héél erg genantquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik de vriend van Sabrina was dan was het al uit geweest. Ten eerste dat gefrunnik aan babyface en ten tweede vin dik het niet zo prettig als mijn vriendin voor heel nederland even zegt dat ik een rotkop heb.
Dat is wel de bedoelingquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:07 schreef Tamaartje het volgende:
Maar gaan ze die boodschappen zo al bestellen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |