ik ook, maar volgens mij is ons veel ranzigheid bespaard gebleven. Onverdorven zielenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:55 schreef arneaux het volgende:
Ik was te jong voor Sex voor de Büch..
die liepen toch ook met een aubergine te kutten, letterlijk ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:52 schreef Suikeroom het volgende:
Ja Hilde en haar ex waren die indianen die een bak vla klaar kwamen bij sex voor de buch
Ik werk tot 17:30 uur..... dus ik kan pas om 17:40 uur aan het eten beginnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:53 schreef natronic het volgende:
[..]
over koken gesproken... zou jij ook niet eens aan het eten gaan beginnen???'
Gevulde obergines kan ze wel klaar maken in der daad. Als de vader van E10 op zijn zoon lijkt hoefd hij niet ver uitgehold te worden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist aubergine heel 'lekker' klaar konden maken![]()
![]()
werken??? BB kijken???quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik werk tot 17:30 uur..... dus ik kan pas om 17:40 uur aan het eten beginnen.![]()
Weten ze de volgende keer dat ze zich niets moeten aantrekken van de subtiele hints van BB.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:57 schreef BONG4002 het volgende:
Zelfs de bewoners (althans Marcia etc) snappen niet dat ze zo vroeg naar bed moesten omdat de opdracht nog steeds niet binnen is, ze zitten nu alleen maar krachten te verspelen
Jah ik werk... tussendoor (2 pc'squote:
Ik ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:58 schreef miraculeus het volgende:
ze hebben zin om te zuipen
Om daarna te gaan klussen in het blok....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Om vervolgens mee te doen aan wie is de Mol en bobo's in the bush.
Ja ze kon ze lekker klaarmaken, en op een wel heel spannende manier!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist aubergine heel 'lekker' klaar konden maken![]()
![]()
werken is je zelf voor de volle 100% in zetten voor de baasquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah ik werk... tussendoor (2 pc's)
Kijken kan ik niet....
daarom ben ik blij met de foto's tussendoor
vakantie rulezquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kijken kan ik niet....
edit: heb je wat tegen mij ofzo? Dan moet je het zeggen... en niet schijnheilig doen met die opmerkingen van je tussendoor
Die zit met Anton in de tuin.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:59 schreef miraculeus het volgende:
waar is sjaan eigenlijk gebleven?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:57 schreef toxikon het volgende:
[..]
die liepen toch ook met een aubergine te kutten, letterlijk ?![]()
![]()
Laat je niet zo opnaaien man.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kijken kan ik niet....
edit: heb je wat tegen mij ofzo? Dan moet je het zeggen... en niet schijnheilig doen met die opmerkingen van je tussendoor
Studeren!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of maar 3 dagen per week werken
Sabrina is onrustig en loopt rond. Tel uit je winst.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:05 schreef Snoet123 het volgende:
E10 kan maar geen rust vinden...loopt heen en weer
idd en een goede cowboy film kijken zit er ook niet meer inquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:05 schreef Elounda het volgende:
[quote]Op donderdag 31 augustus 2006 15:56 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
ik ook, maar volgens mij is ons veel ranzigheid bespaard gebleven. Onverdorven zielen![]()
![]()
Wees maar blij joh, ffe normaal een aubergine, een blik bonen of een bakkie vla kopen is er sindsdien bij mij niet meer bij whoehahahaha![]()
hij voelt nattigheid, maar niet op de plaats die hij gewend isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:05 schreef Snoet123 het volgende:
E10 kan maar geen rust vinden...loopt heen en weer
tjah tenzij het rustig isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:02 schreef natronic het volgende:
[..]
werken is je zelf voor de volle 100% in zetten voor de baas
Niet gehoordquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:08 schreef toxikon het volgende:
zei tijn nou iets over dik en klein tegen plofkop?
hahahahahaha ik lig in een scheur!!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:06 schreef toxikon het volgende:
[..]
idd en een goede cowboy film kijken zit er ook niet meer in![]()
het is idd wel opvallendquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:08 schreef Snoet123 het volgende:
Het lijkt wel of E10 panisch in de buurt van Sabrina probeert te zijn ( zeker als Tijn en Semih ook in de buurt zijn)
Haast ziekelijk...
Van het lachen hoor, niet van een aubergine f zo...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:09 schreef Elounda het volgende:
[..]
hahahahahaha ik lig in een scheur!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:08 schreef Snoet123 het volgende:
Het lijkt wel of E10 panisch in de buurt van Sabrina probeert te zijn ( zeker als Tijn en Semih ook in de buurt zijn)
Haast ziekelijk...
Marciaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:11 schreef scanman01 het volgende:
Rik: "Ik ga mteen liever BAM met de jongen naar bed. Dan weet ik meteen hoe het is."
Marlies: "Maar dan is de spanning eraf."
Rik: "Maar ik ga geen 3 maanden wachten"
Marcia: "Ik ook niet hoor"
jaja voor deze keer geloof ik jequote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:10 schreef Elounda het volgende:
[..]
Van het lachen hoor, niet van een aubergine f zo...
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:11 schreef scanman01 het volgende:
Rik: "Ik ga mteen liever BAM met de jongen naar bed. Dan weet ik meteen hoe het is."
Milica: "Ik ook niet hoor"
Is een maandje uitgeweest, dus wie weet wat die wilde meid allemaal heeft uitgespookt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Marcia. Marcia heeft al 6 jaar een relatie ofzo.
Was het Milica? Okee, neemt u mij niet kwalijk. Ik moest het op gehoor doen. Slecht gehoor dusquote:
ben je ook homo dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:11 schreef Canisfire het volgende:
Rik is iemand die er graag op los neukt en Milicia ook.
Hmmn waar zit die kapperszaak?
Idd. Vrouwen, licht eens toe.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:16 schreef toxikon het volgende:
ik ben geen meisje/vrouw maar ik begrijp er echt geen ene hol van dat sabrina niet gek wordt van dan volgzame hondje...
-10 voor marciaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:11 schreef scanman01 het volgende:
Marcia: "Ik ook niet hoor"
Was dus Marcia niet, maar Milica. Waarom is dat trouwens een -10 danquote:
Nee maar Milicia zou het daar nog al leuk vinden.quote:
ja sorry zag het te laat.. van milica verw8 ik dat wel.. neej vind het absoluut een - puntquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dus Marcia niet, maar Milica. Waarom is dat trouwens een -10 dan
Voor mij eerder een +10, maar goed...
Ja vindt het wel okee als vrouwen van in de 20, maanden willen wachten voordat ze eindelijk 'hun lichaam prijs willen geven'quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ja sorry zag het te laat.. van milica verw8 ik dat wel.. neej vind het absoluut een - punt
-10 Milica (die komt dus nooit meer in de +...quote:
Ik hou ervan als vrouwen net zo zijn als mannen. Gelijkheid! Voor mij dus een +10quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
-10 Milica (die komt dus nooit meer in de +...
Ik zou er gek van worden. Zeker als je een vriend thuis heb zitten. maar aan de andere kant, ze zoekt het regelmatig ook zelf op natuurlijk.... dus tjah.....quote:
Je bedoelt Rik ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:19 schreef scanman01 het volgende:
Tijn heeft zich bij de underdogs gevoegd.
tjeh meningen verschillen he.. maar k ben niet opzoek naar een vrouw die na de eerste date met me het bed in duikt..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja vindt het wel okee als vrouwen van in de 20, maanden willen wachten voordat ze eindelijk 'hun lichaam prijs willen geven'Ik vind dat zó 1950.
Damn, ik ben de kluts kwijt geloof ik. Rik inderdaad ja.quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja vindt het wel okee als vrouwen van in de 20, maanden willen wachten voordat ze eindelijk 'hun lichaam prijs willen geven'Ik vind dat zó 1950.
ik ook niet... ff lekker een bj en dan opzoutenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
tjeh meningen verschillen he.. maar k ben niet opzoek naar een vrouw die na de eerste date met me het bed in duikt..
LOL.. dat is ook het andere uiterste. Het ging om 3 maanden wachten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
tjeh meningen verschillen he.. maar k ben niet opzoek naar een vrouw die na de eerste date met me het bed in duikt..
Ik vind Janine een stúk minder irritant dan/als (wat moet ik nou gebruiken? "als" toch?) in het begin. Ze moet alleen niet zo achterbaks doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:22 schreef Canisfire het volgende:
Ik ben de enige die het jammer vind dat Rik ,Sjaan is gaan halen he?
Ik niet maar het was toch leuk geweest als ze straks weer wakker werd en er achter was gekomen dat al het eten op was niet dan ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind Janine een stúk minder irritant dan/als (wat moet ik nou gebruiken? "als" toch?) in het begin. Ze moet alleen niet zo achterbaks doen.
nee....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:22 schreef Canisfire het volgende:
Ik ben de enige die het jammer vind dat Rik ,Sjaan is gaan halen he?
ik wacht graag drie maanden als zij het helemaal voor me was..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. dat is ook het andere uiterste. Het ging om 3 maanden wachten.
dat komt door die doktor... die zei als je door gaat met dat irritante gedoe knijp ik volgende keer harderquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind Janine een stúk minder irritant dan/als (wat moet ik nou gebruiken? "als" toch?) in het begin. Ze moet alleen niet zo achterbaks doen.
Ik ook, alléén die dus ontgaat me in jouw betoog....Daarbij is het voorspel vaak veel spannender...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hou ervan als vrouwen net zo zijn als mannen. Gelijkheid! Voor mij dus een +10
Dus als ze na twee maanden met je naar bed wil, dan hoeft het niet meer van jou?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:24 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ik wacht graag drie maanden als zij het helemaal voor me was..
sadistquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:25 schreef natronic het volgende:
[..]
dat komt door die doktor... die zei als je door gaat met dat irritante gedoe knijp ik volgende keer harder
Ne, want het is toch 'minder' ! Groter, kleiner, warmer, kouder, langer, korter enz enz... DANquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
huhquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus als ze na twee maanden met je naar bed wil, dan hoeft het niet meer van jou?
Sorry hoor, maar ik snap niks van dit "reinheids" -gelul.![]()
Thx!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ne, want het is toch 'minder' ! Groter, kleiner, warmer, kouder, langer, korter enz enz... DAN
Die ontgaat je? Dus jij denkt dat mannen ook het liefst 3 maanden wachten?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik ook, alléén die dus ontgaat me in jouw betoog....Daarbij is het voorspel vaak veel spannender...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |