Gaat ze hem ontmaagden danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop eigenlijk op seks tussen Etienne en Sabrina en dat Sabrina spijt krijgt en dan Etienne wil proberen te ontlopen![]()
wat wil ze dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:03 schreef the_hunter het volgende:
Sjaan: Ik heb geen alcohol, dus dan mag ik wel wat anders.
NEEHEE!!! Jij mag niks!
Roken en wijn zuipen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:05 schreef jeempie het volgende:
[[url=http://xs105.xs.to/xs105/06354/hildeslaaptalweer.jpg]afbeelding][/url]
Hilde slaapt alweer, doet ze wel eens wat anders?
staat die dan op de bestellijst?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:06 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia maakt een budgetaire afweging, waarbij de conclusie is dat ze beter geen auto kan nemen
Weet je wat t is. Ik gun iedereen sex met Sabrina, behalve Etiënne. Ik wil gewoon dat hij zo ontzettend door de mand gaat vallen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop eigenlijk op seks tussen Etienne en Sabrina en dat Sabrina spijt krijgt en dan Etienne wil proberen te ontlopen![]()
Als ik de vriend van Sabrina was dan was het al uit geweest. Ten eerste dat gefrunnik aan babyface en ten tweede vin dik het niet zo prettig als mijn vriendin voor heel nederland even zegt dat ik een rotkop heb.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:06 schreef GeKa het volgende:
Sabrina heeft toch een vriendje?
Ik kan mij niet voorstellen dat hij het leukt vindt dat die ... de hele tijd aan Sabrina zit.
Sabrina zou ook beter moeten weten, vind ik!
Ik hoop ook echt dat iedereen hem op den duur uit gaat kotsenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Weet je wat t is. Ik gun iedereen sex met Sabrina, behalve Etiënne. Ik wil gewoon dat hij zo ontzettend door de mand gaat vallen.
Volgens mij heeft Monique een vriend. Sabrina net weer niet ofzo geloof ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:06 schreef GeKa het volgende:
Sabrina heeft toch een vriendje?
Ik kan mij niet voorstellen dat hij het leukt vindt dat die ... de hele tijd aan Sabrina zit.
Sabrina zou ook beter moeten weten, vind ik!
Dat laatste was inderdaad héél erg genantquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik de vriend van Sabrina was dan was het al uit geweest. Ten eerste dat gefrunnik aan babyface en ten tweede vin dik het niet zo prettig als mijn vriendin voor heel nederland even zegt dat ik een rotkop heb.
Dat is wel de bedoelingquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:07 schreef Tamaartje het volgende:
Maar gaan ze die boodschappen zo al bestellen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |