pr@fok.nlquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:36 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Wil wel gesponserd worden door FOK! dan, ga niet betalen voor een T-shirt en dan reclame maken voor niets. (jezus ben echt geintegreerd, denk alleen nog maar aan geld)
Dat kan best hoor.quote:
Die kans acht ik klein, gelukkig maar, anders wordt FOK! nog traager dan dat het al is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:36 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Wil wel gesponserd worden door FOK! dan, ga niet betalen voor een T-shirt en dan reclame maken voor niets. (jezus ben echt geintegreerd, denk alleen nog maar aan geld)
en je hebt bovendien dezelfde humor als je broer.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:36 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:37 schreef toxikon het volgende:
[..]
het wordt pas echt eng als je ook vvd gaat stemmen![]()
gaat prima!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:35 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
XP op een apple(zoveel verstand heb ik niej ervan maar dat gaat toch niet??)
Dat weet ik wel hoor. Ik bedoelde alleen dat ik t niet vond horen, hoor.quote:
Zat eerder aan m'n vriend Wilders te denkenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:37 schreef toxikon het volgende:
[..]
het wordt pas echt eng als je ook vvd gaat stemmen![]()
paddestoeltjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:37 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina trapte Etienne bijna in zijn.... ja, wat eigenlijk
Andersom alleen nietquote:
Egbert motoriek minder begaafd ofzo.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:41 schreef scanman01 het volgende:
Egbert: "Wat ben je snel gewend aan een electrische tandenborstel, hè Mars? Ik heb mijn hele gehemelte open gestoten met dit rot ding"
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB310896.jpg]afbeelding][/URL]
Walibi probleemquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Egbert motoriek minder begaafd ofzo.
Heb je al gemaild naar PR@fok.nl ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:36 schreef buyukAbi het volgende:
Daar lijkt het wel op jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:44 schreef scanman01 het volgende:
Moeten ze nu echt de boodschappen gaan doorgeven zonder een opdracht te hebben gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |