blondquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe dom ben je dan als je je tas met paspoort en rijbewijs in je auto laat liggen?! Echt.
Die zijn gejat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:26 schreef Ronhui het volgende:
post je pasfoto's eens!
Hoe erg laag ben je dan als je een auto openbreekt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe dom ben je dan als je je tas met paspoort en rijbewijs in je auto laat liggen?! Echt.
\quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
ook dat is waarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:28 schreef Goochie het volgende:
[..]
Hoe erg laag ben je dan als je een auto openbreekt.![]()
Die teringjunks moeten gewoon met hun klauwen van andermans spullen afblijven!
Ja en er moet ook wereldvrede komenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:28 schreef Goochie het volgende:
[..]
tsjah .. maar dat neemt niet weg dat ze eht gewoon doen. DUS mensen moeten niks achter latenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:28 schreef Goochie het volgende:
[..]
Helaas kun je in 1 dag geen nieuw paspoort krijgen tegenwoordig.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:28 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Nee, ze heeft nieuwe laten maken voor haar nieuwe paspoort![]()
![]()
![]()
Grappig al die mensjes hier die het zoveel beter weten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
tuurlijk joh, jij hebt helemaal gelijk. Dus jij bent ook al zover heen dat jij het normaal vind en het eigenlijk TP zijn schuld is?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja en er moet ook wereldvrede komen. Net zo likely to happen, zeg maar.
Waar staat het dan dat ik dat normaal vind?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:30 schreef wonko het volgende:
[..]
Grappig al die mensjes hier die het zoveel beter weten.Die nooit fouten maken of iets vergeten.
![]()
Die het maar normaal vinden dat auto's opengebroken worden.
![]()
Hoe weet TS uberhaupt dat de dader een junk was?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:28 schreef Goochie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:32 schreef Haikuh het volgende:
Je moet nooit iemand de kans geven, iets te ontvreemden
als er een porsche staat met draaiende motor, en de man waarvan hij is stapt uit om een brief te posten..
Dan hoef ik me geen één keer te bedenken hoor.... Dat is niet omdat je of ik het WIL, maar dat is instinkt ..... lust.... iets proberen te krijgen wat niet van jou is wat je wel wil..
btw , junky wilde vast ff nieuwe shit scoredat was zijn reden, en staat weer los van het instinkt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |