Ik ken niet zo veel bergen binnen Nederland, ook geen echt grote in Belgie, of west Duitsland, dus ik hou het wel even bij een II & III Warrior. Als ik een vliegvakantie naar Zwitserland doe, is het een ander verhaal.quote:Op zondag 10 september 2006 00:35 schreef nsfw het volgende:
[..]
Daar heb je een puntje!
Ik vloog veel tussen en in de bergen! Daar is het wel handig die 20PK extra!![]()
Wilco Pub, gemaakt door FeelThere.quote:Op zondag 10 september 2006 16:13 schreef nsfw het volgende:
van welke uiitgever is die 737?
Pilot Heat, een veel gemaakte fout.quote:Op zondag 10 september 2006 18:04 schreef GoodGawd het volgende:
Een paar vragen op een rij:
Wat is Pilot Heat?
Kan je Fuel Lozen in de lucht?
Kan je op de gate aangesloten worden?
Met hoeveel Knots land je met 737, 747 , 757?
En stel je fuel is op kan je dan een noodoproep doen zodat ze jou voorang geven? (zo ja hoe)
En welke datum is FSX precies uit in Nederland?
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je Runway 1L moet nemen dan is dat de linker runway op 1 grade, dus zegt ie dat je mag landen op runway 35R dan moet je op de rechter runway van 35 Graden als dat is wat je bedoeld XDquote:Op zondag 10 september 2006 18:19 schreef Piles het volgende:
En nog een vraag van mij: zijn er ook overzichten/kaarten waar je kunt zien hoe de landingsbanen heten, want ik vlieg nu nog zonder navigatie-zooi, en ik moet gokken waar ik mag landen![]()
En mn joystick is onderweg
Je snelheid verminderen en op je main landing gear landen, niet op alle 3 tegelijk.quote:Op zondag 10 september 2006 18:55 schreef GoodGawd het volgende:
`Danke! Wel grappig want ik land met 737 bijna altijd met een snelheid van 200![]()
Oh ja nog 1 VRAAG!![]()
Als ik land stuiter ik nog wel eens (Boeing) Wat moet ik doen omdat te voorkomen?
Minder hard naar beneden?
Can someone confirm that?![]()
Bijna correct. 1L is ergens tussen de 10 graden van de genoemde baan, dus de (precieze) heading kan ook 15 zijn.quote:Op zondag 10 september 2006 18:57 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Als je Runway 1L moet nemen dan is dat de linker runway op 1 grade, dus zegt ie dat je mag landen op runway 35R dan moet je op de rechter runway van 35 Graden als dat is wat je bedoeld XD
btw welke joystick heb je besteld? pixmania XD![]()
Na het lezen van dit toch maar besloten om 10 euro meer te betalen, dus ik heb m bij Alternate besteldquote:Op zondag 10 september 2006 18:57 schreef GoodGawd het volgende:
btw welke joystick heb je besteld? pixmania XD![]()
quote:Op zondag 10 september 2006 19:01 schreef Furious het volgende:
[..]
Bijna correct. 1L is ergens tussen de 10 graden van de genoemde baan, dus de (precieze) heading kan ook 15 zijn.
wat je kan doen is een lagere snelheid aanhouden op je eindnadering. Wat je ook kan doen is een beetje meer afvangen op het laatste moment zodat je niet zo hard op de baan botst. En wat je ook kan doen is de Spoilers armen (shift + / , en dat maar 1x aanklikken) zodat op het moment dat je de baan raakt de spoilers naar boven gaan staan die in één keer een groot deel van de lift wegnemen.quote:Op zondag 10 september 2006 18:55 schreef GoodGawd het volgende:
`Danke! Wel grappig want ik land met 737 bijna altijd met een snelheid van 200![]()
Oh ja nog 1 VRAAG!![]()
Als ik land stuiter ik nog wel eens (Boeing) Wat moet ik doen omdat te voorkomen?
Minder hard naar beneden?
Can someone confirm that?![]()
Wat is het nou??quote:Pilot Heat, een veel gemaakte fout.
Er staat Pitot Heat, de pitot-buis wordt verwarmd omdat deze dicht kan vriezen.
Er is geen co-pilot heat.quote:Op zondag 10 september 2006 20:12 schreef nsfw het volgende:
Oja, Pilot heat is de verwarming.. dat de piloot het niet koud krijgt
Neen, en het is overigens 10000ft (volgens mij) waar een vliegtuig z.s.m. heen moet bij het verliezen van de druk in de cabine, en may I remind you dat er ook nog dingen als oxygen masks heten.quote:Op zondag 10 september 2006 22:25 schreef GoodGawd het volgende:
Nog iets!
Als je gaat vliegen staat er altijd druk op de cabine, stel de deur gaat open op +3000 feet dan valt de druk weg en zou je binnen 15 minuten onder 3000 feet moeten komen (anders gaat de piloot etc aan hypoxia leiden, 25% van geheuge neemt af met alle gevolgen van dien etc etc etc.) Maar als ik in FS2004 een deurtje op bv. 19000 feet open zetdan gaat er niet eens een alarm af dat de cabine druk eraf is ofzo
. Is dat niet een beetje gek of is dat de gebrekkigheid van FS?
Zal FSX zulke dingen wel hebben, nog realistischer of zijn het voornamelijk alleen de graphics die verbeterd zijn?![]()
Tot zover deze preek![]()
In de Level-D heb ik het wel is geprobeerd, toen zag je het wel aan de cabine druk. Maar in het echt in de 737NG is het zo geregelt:quote:Op zondag 10 september 2006 22:25 schreef GoodGawd het volgende:
Nog iets!
Als je gaat vliegen staat er altijd druk op de cabine, stel de deur gaat open op +3000 feet dan valt de druk weg en zou je binnen 15 minuten onder 3000 feet moeten komen (anders gaat de piloot etc aan hypoxia leiden, 25% van geheuge neemt af met alle gevolgen van dien etc etc etc.) Maar als ik in FS2004 een deurtje op bv. 19000 feet open zetdan gaat er niet eens een alarm af dat de cabine druk eraf is ofzo
. Is dat niet een beetje gek of is dat de gebrekkigheid van FS?
Zal FSX zulke dingen wel hebben, nog realistischer of zijn het voornamelijk alleen de graphics die verbeterd zijn?![]()
Tot zover deze preek![]()
Dat zou kunnen boven 10000 ft maar De piloot moet in iedergeval in 15 minuten dan 3000ft voor normaal zuurstof.quote:Neen, en het is overigens 10000ft (volgens mij) waar een vliegtuig z.s.m. heen moet bij het verliezen van de druk in de cabine, en may I remind you dat er ook nog dingen als oxygen masks heten.![]()
![]()
Hangt ook af van het aantal passagiers. De oxygen masks geven pas zuurstof als er word ingeademt, daarom raken sommige mensen in paniek dat ze geen lucht krijgen met een oxygen maskquote:Op zondag 10 september 2006 22:43 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Dat zou kunnen boven 10000 ft maar De piloot moet in iedergeval in 15 minuten dan 3000ft voor normaal zuurstof.
Note oxygen maks gaan maar 15 minuten mee. (Weet ik van aircrash investgation)
Mooie screen van de approach gast!quote:Op zondag 10 september 2006 11:32 schreef Kevin1Bravo het volgende:
2 Shotjes van mijn vlucht naar Paris CDG (LFPG):
[[url=http://img133.imagevenue.com/loc557/th_80721_final_122_557lo.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img107.imagevenue.com/loc360/th_80739_nicesunset800x600_122_360lo.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |